آماری از تعداد کشته ها و دستگیری ها ندارم ، تشریح جزییات خسارات میلیاردی اغتشاشگران در ماهشهر

به گزارش ناق، فرماندار ماهشهر با اشاره به خسارت 40 میلیارد تومانی به زیر ساخت های شهری این شهرستان در ناآرامی های اخیر ، گفت: آماری از تعداد کشته شده ها و دستگیر شدگان ماهشهر ندارم.

آماری از تعداد کشته ها و دستگیری ها ندارم ، تشریح جزییات خسارات میلیاردی اغتشاشگران در ماهشهر

به گزارش خبرنگاران محسن بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ناآرامی های اخیر در پی افزایش قیمت بنزین که موجب اعتراضات بسیاری از مردم در برخی از مناطق کشور شد، گفت: ماهشهر نیز از ناآرامی های اخیر مصون نماند و عده ای اقدام به تخریب و یا به آتش کشیدن اموال عمومی در این شهرستان کردند.

بیرانوند ادامه داد: میزان خسارت ها به زیرساخت های شهری ماهشهر با توجه به برآوردهایی که در بخش های دولتی و خصوصی انجام شد، حدود 40 میلیارد تومان برآورد است.

فرماندار ماهشهر اضافه کرد: این خسارت ها بیشتر در بخش شهرداری ها از جمله بسیاری از وسایل بازی بچه ها، چراغ های راهنمایی، سطل های زباله شهری، ایستگاه های اتوبوس، وسایل حمل و نقل شهری، از تابلوهای ایمنی و راهنمای جهت، بیلبوردهای شهری، و پایه های روشنایی یا ویران شده و یا به آتش کشیده شدند.

وی بیان کرد: دستگاه های خدماتی از جمله آب و برق نیز در این ناآرامی ها دچار خسارت شدند و متاسفانه چند دستگاه تجهیزاتی که هر کدام چند میلیارد تومان ارزش مالی داشت از اداره برق این شهرستان توسط افرادی دزدیده شده است.

بیرانوند اضافه کرد: برخی از کلانتری ها، پمپ بنزین و خودروهای شخصی نیز توسط این افراد دچار تخریب شدند.

وی درباره آمار کشته شده ها و دستگیرشدگان ناآرامی های اخیر در شهرستان ماهشهر ابراز بی اطلاعی کرد و اضافه کرد: تعدادی از افراد مسلح، موثر و تجزیه طلب که با عوامل برون کشوری ارتباط داشتند در بحث ناآرامی ها دستگیر و کشته شدند اما ازتعداشان بی خبرم.

بیرانوند گفت: تاکنون هیچ خانواده ای بخاطر مفقود شدن یکی از اعضای خانواده اش در هفته های اخیر به مراجع انتظامی وقضایی مراجعه نکرده است.

فرماندار ماهشهر در خاتمه گفت: افرادی که در این ناآرامی ها در شهرستان ماهشهر کشته شدند همگی اجسادشان در صحنه حادثه بود و اجسادشان به خانواده ها تحویل داده شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 598

به "آماری از تعداد کشته ها و دستگیری ها ندارم ، تشریح جزییات خسارات میلیاردی اغتشاشگران در ماهشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماری از تعداد کشته ها و دستگیری ها ندارم ، تشریح جزییات خسارات میلیاردی اغتشاشگران در ماهشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید