ادعایی دیگر از کاخ سفید: سرانجام کرونا، دستاورد عظیم ریاست جمهوری ترامپ!

به گزارش ناق، ایالات متحده روز آدینه بیش از 83 هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا داشت که بالاترین آمار ثبت شده در یک روز در آمریکا به شمار می رود و طی هفت روز گذشته، میانگین روزانه 71 هزار و 92 مورد ابتلای جدید دیده شده است. این آمار نسبت به میانگین روزانه دو هفته قبل حدود 40 درصد افزایش نشان می دهد.

ادعایی دیگر از کاخ سفید: سرانجام کرونا، دستاورد عظیم ریاست جمهوری ترامپ!

دفتر سیاستگذاری علوم و فناوری کاخ سفید، پایان دادن به پاندمی کووید-19 را در فهرست دستاوردهای عظیم دور اول ریاست جمهوری ترامپ قرار داد. این در حالیست که آمار مبتلایان به کرونا در سراسر ایالات متحده به شدت افزایش یافته و ظرفیت بیشتر بیمارستان های آن تکمیل است.

به گزارش ایسنا، به نوشته نشریه فوربس، براساس اطلاعیه و گزارشی که روز سه شنبه دفتر علوم کاخ سفید تحت عنوان دستاوردهای علوم و فناوری در دور اول منتشر کرد، پایان دادن به پاندمی کرونا در صدر دستاوردهای دولت ترامپ لیست شده است.

ایالات متحده روز آدینه بیش از 83 هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا داشت که بالاترین آمار ثبت شده در یک روز در آمریکا به شمار می رود و طی هفت روز گذشته، میانگین روزانه 71 هزار و 92 مورد ابتلای جدید دیده شده است. این آمار نسبت به میانگین روزانه دو هفته قبل حدود 40 درصد افزایش نشان می دهد.

موارد بستری بیماران و مرگ ناشی از ابتلا به کووید هم در بیشتر ایالت های آمریکا رو به افزایش است و ظرف هفت روز گذشته بیش از 800 آمریکایی روزانه جانشان را از دست داده اند.

با این وجود، دفتر سیاستگذاری علوم و فناوری کاخ سفید در این گزارش تاکید نمود که دولت ترامپ اقدامات بیشماری برای درک و شکست این بیماری با بکارگیری دانشمندان در حوزه های آکادمیک، صنعت و دولت انجام داده است.

در این گزارش آمده است که رئیس جمهوری آمریکا صندلی آمریکا را به عنوان پیشرفته ترین کشور به لحاظ علمی محکم تر نموده و این 56 صفحه سند، تنها کوشه ای از دستاوردهای بیشمار چهار سال حضور ترامپ در ریاست جمهوری است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1237

به "ادعایی دیگر از کاخ سفید: سرانجام کرونا، دستاورد عظیم ریاست جمهوری ترامپ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعایی دیگر از کاخ سفید: سرانجام کرونا، دستاورد عظیم ریاست جمهوری ترامپ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید