ادعای سئول درباره موشک های تازه رونمایی شده کره شمالی

به گزارش ناق، خبرنگاران : کارشناسان کره جنوبی درباره موشکی که کره شمالی اخیرا از آن رونمایی کرد، اظهارنظر و تاکید کردند: این موشک قادر است هر نقطه در آمریکا را هدف بگیرد.

ادعای سئول درباره موشک های تازه رونمایی شده کره شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، خبرگزاری رویترز اظهار داشت، کارشناسان کره جنوبی از قابلیت های موشک جدید کره شمالی که برای اولین بار در جریان مراسم رژه نظامی هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس حزب کارگران کره شمالی از آن رونمایی شد، پرده برداشتند.

این کارشناسان تاکید نمودند، موشک مذکور با مدرن ترین تکنولوژی ها در کره شمالی ساخته شده و می تواند هر بخشی از آمریکا را هدف را بگیرد و قادر است در آن واحد به واشنگتن و نیویورک حمله کند.

همچنین کاتسونوبو کاتو، دبیرکل کابینه ژاپن درباره توانمندی های موشکی کره شمالی گفت: دولت ژاپن تصور می نماید برای سامانه دفاع موشکی این کشور رهگیری موشکی که اخیرا در پیونگ یانگ از آن رونمایی شد، سخت باشد.

او در کنفرانسی خبری در پایتخت ژاپن تاکید نمود: بین موشک رونمایی شده نمونه هایی هستند که تصور می کنیم برای ما سخت باشد با توانمندی های کنونی به آنها پاسخ دهیم.

دبیرکل کابینه ژاپن توضیح داد، توکیو باید به شکل قوی با آمریکا از جمله در زمینه جمع آوری اطلاعات درباره امکانات موشکی کره شمالی همکاری کند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1222

به "ادعای سئول درباره موشک های تازه رونمایی شده کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای سئول درباره موشک های تازه رونمایی شده کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید