اقدام عجیب یک فوتبالیست معروف لیگ رجحان برای درمان مصدومیتش

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، یکی از بازیکنان معروف که در تیم پرطرفدار لیگ فزونی بازی می نماید و در نیم فصل نخست با مصدومیت روبرو شد، در اقدامی عجیب باعث شد مدت زمان درمانش بیشتر از آن چیزی گردد که پزشکان تیمش پیش بینی می کردند.

اقدام عجیب یک فوتبالیست معروف لیگ رجحان برای درمان مصدومیتش

نوع مصدومیت این بازیکن به گونه ای بود که وی می توانست با گذراندن یک دوران مداوای ساده در مدت زمان 4 تا 6 هفته به میدان بازگردد. اما اقدام عجیب وی باعث شد تا دوران دوری اش از میدان بسیار طولانی تر از انتظار گردد.

پیگیری خبرنگاران معین کرد این بازیکن به جای مراجعه به پزشک، به فردی غیر پزشک در یکی از شهرستان های استان خوزستان مراجعه کرد و تحت نظر این شخص درمانی را شروع کرد. درمانی که نه تنها مصدومیت این بازیکن را بهبود نبخشید، بلکه آن را تشدید کرد.

این بازیکن بعد از دریافت نتیجه معکوس از این درمان به پزشک متخصص مراجعه کرد و دوره درمانی جدید را شروع کرد. در باره این بازیکن گفته می گردد پزشک متخصص آسیب دیدگی وی را کاملا درمان نموده و آمادگی حضور در تمرینات را دارد، اما او یک مصدومیت مزمن دیگری به جز ناحیه آسیب دیدگی قبلی اش دارد که ممکن است در آینده نزدیک برایش ایجاد مشکل نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 850

به "اقدام عجیب یک فوتبالیست معروف لیگ رجحان برای درمان مصدومیتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب یک فوتبالیست معروف لیگ رجحان برای درمان مصدومیتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید