اولین روز آزمون سراسری کنکور در پایتخت طبق پروتکل ها برگزار گشت

به گزارش ناق، تهران- فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به همکاری مناسب خانواده ها و عدم تجمع در محل آزمون ها گفت:اولین روز آزمون سراسری کنکور در پایتخت طبق پروتکل ها برگزار شد.

اولین روز آزمون سراسری کنکور در پایتخت طبق پروتکل ها برگزار گشت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مورد میزان آمار کرونا طی 24 ساعت گذشته گفت: طی 24 ساعت اخیر تعداد 369 بیمار جدید در بخش عادی،

146 بیمار در بخش های ویژه و 515 بیمار نیز در مجموعه بیمارستان های استان تهران مورد بستری قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه سهم کسانی که در بخش های سرپایی مراکز درمانی مورد بستری قرار گرفته اند 8 درصد محاسبه شده است گفت: مجموعاً 480 بیمار نیز از بخش های مختلف درمانی ترخیص شده اند.

زالی در مورد اولین روز برگزاری آزمون های سراسری کنکور نیز عنوان داشت: دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در مورد برگزاری آزمون سراسری و کنکور به سمع و نظر همه مردم رسیده و شهروندان مطلع هستند و در مورد کنکور نیز باید اعلام کنیم که امروز کنکور با هدایت برنامه های تعیین شده به بهترین شکل اجرا شد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به همکاری مناسب خانواده ها و عدم تجمع در محل آزمون ها گفت: اولین روز آزمون سراسری کنکور در پایتخت طبق پروتکل ها برگزار شد و انتظار ما این است که در روز های بعدی برگزاری آزمون که از تراکم بیشتری برخوردار است همین رعایت ها وجود داشته باشد.

وی گفت: پس از برگزاری کنکور از داوطلبان می خواهیم مثل قبل از تجمع و برگزاری میهمانی و سفر اجتناب کنند تا فرصتی مناسب تر برای اجرای برنامه های جمعی مهیا شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1126

به "اولین روز آزمون سراسری کنکور در پایتخت طبق پروتکل ها برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین روز آزمون سراسری کنکور در پایتخت طبق پروتکل ها برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید