اون در انتها ضرب الاجل، عکس

به گزارش ناق، فارس نوشت: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در آستانه ضرب الاجل سرانجام امسال میلادی که برای واشنگتن مشخص نموده تا مواضعش را در قبال کره شمالی منعطف کند، نشستی را با مقامات عالیرتبه حزب حاکم این کشور برگزار کرد.

اون در انتها ضرب الاجل، عکس

جلسه مقدماتی این نشست روز گذشته (شنبه) در حالی شروع شد که برآورد های گسترده ای وجود دارد مبنی بر اینکه کره شمالی برای آزمایش یک موشک بالستیک بین قاره ای آماده می گردد.

کیم که ریاست حزب حاکم کارگران کره (WPK) را برعهده دارد، ریاست جلسه اول نشست حزب خود را در مورد بحث در زمینه موضوعات مهم...در ارتباط با ساخت کشور و دفاع ملی برعهده داشت.

خبرگزاری رسمی کره شمالی بدون آنکه جزئیات بیشتری از این نشست ارائه دهد، تنها گزارش کرد: جهت یابی فوری در مورد جدال حزب کارگران کره و دولت و موضوعات سیاسی مهم برای پیروزی جدید در انقلاب ما تحت موقعیت کنونی بعنوان دستورکار جلسه مقدماتی است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی بدون آنکه جزئیاتی ارائه دهد، نوشت که این نشست ادامه دارد.

نشست حزب حاکم کره درست یک هفته بعد از آن برگزار می گردد که پیونگ یانگ یک نشست در سطح مقامات عالیرتبه نیروهای مسلح برای بحث درباره تقویت توانمندی های نظامی کره شمالی برگزار کرد.

از زمان شکست نشست دوم میان کیم و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در هانوی که اوایل امسال میلادی برگزار گردید، مذاکرات درباره خلع سلاح اتمی کره شمالی تاحد زیادی به بن بست خورده است.

پیونگ یانگ به طور مداوم از واشنگتن خواسته است تا به ضرب الاجل معین شده تا انتها امسال میلادی متعهد باشد و طرح جدیدی را برای از بین بردن اختلافات در مورد برنامه تسلیحات اتمی کره شمالی ارائه دهد.

کره شمالی اوایل ماه جاری میلادی به واشنگتن هشدار داد در صورت عدم برآورده کردن انتظارات پیونگ یانگ، باید منتظر هدیه غیرمنتظره کریسمس باشد.با اینحال، ترامپ هفته گذشته در واکنش به هشدارهای کره شمالی گفت که آمریکا آماده رویارویی با غافلگیری کره شمالی است.

وی گفت: همه به دنبال غافلگیر کردن من هستند اما باید ببینیم چه می گردد. هر هنگام رخ دهد، آن را مدیریت می کنم.

در پی عدم انعطاف واشنگتن در قبال کره شمالی، پیونگ یانگ یکسری آزمایشات موشکی را انجام داد که بعضی تحلیلگران آن را هشداری به واشنگتن توصیف نموده اند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 688

به "اون در انتها ضرب الاجل، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اون در انتها ضرب الاجل، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید