بایدن رئیس اف بی آی را در سمت خود ابقا می نماید

به گزارش ناق، رسانه های آمریکایی به نقل از منابع مطلع در کاخ سفید گزارش دادند که رئیس جمهور جدید آمریکا میخواهد رئیس فعلی پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) را در سمت خود ابقا کند.

بایدن رئیس اف بی آی را در سمت خود ابقا می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری ان بی سی روز پنج شنبه به نقل از منابع مطلع در کاخ سفید گزارش دادند که جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا که از روز گذشته قدرت را در واشنگتن به دست گرفته است، قصد برکناری کریستوفر ری رئیس کنونی پلیس فدرال آمریکا را ندارد و می خواهد وی را در سمت خود ابقا کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

شبکه خبری ان بی سی و چندین رسانه دیگر آمریکایی در حالی از تمایل بایدن به ابقای رئیس اف بی آی خبر می دهند که روز گذشته جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید در اولین نشست خبری خود از پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره احتمال ابقای رئیس کنونی اف بی آی طفره رفته بود.

ساعتی پس از انتشار خبر تمایل بایدن برای ابقای رئیس پلیس فدرال آمریکا توسط رسانه های آمریکایی، جنیفر ساکی نیز در پیغامی توئیتری مدعی شد که روز گذشته سهواً از سؤال خبرنگاران درباره احتمال ابقای کریستوفر ری عبور نموده است.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: من می خواهم صراحتاً بگویم که رئیس جمهور بایدن میخواهد رئیس اف بی آی را در سمت خود نگه دارد و او به عملکرد کریستوفر ری اطمینان دارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1400

به "بایدن رئیس اف بی آی را در سمت خود ابقا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن رئیس اف بی آی را در سمت خود ابقا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید