بهبود اوضاع السد پیش از بازی با پرسپولیس ، بازگشت 4 ملی پوش و 2 ستاره اسپانیایی

به گزارش ناق، تیم فوتبال السد در روزهای آماده سازی برای رویارویی با پرسپولیس نه تنها 4 بازیکن ملی پوش خود را در اختیار دارد که 2 ستاره اسپانیایی این تیم هم برای بازی مقابل پرسپولیس آماده اند.

بهبود اوضاع السد پیش از بازی با پرسپولیس ، بازگشت 4 ملی پوش و 2 ستاره اسپانیایی

به گزارش خبرنگاران، صعود یک نماینده از قطر به فینال لیگ قهرمانان آسیا، برای قطری ها از اهمیت زیادی برخوردار است. آن ها پیش از این برای فراهم کردن امکان این صعود، در زمان برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی، ملی پوشان الدحیل را در اختیار تیم باشگاهی قرار دادند. حالا هم پیش از بازی با پرسپولیس همان همکاری را با السد انجام می دهند.

اکرم عفیف، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن و بوعلام خوخی چهار بازیکن السد هستند که از اردوی تیم ملی به تیم خود بر می گردند تا برای بازی با پرسپولیس آماده شوند. البته حسن الهیدوس، سالم الهاجری و طارق سلمان همراه تیم قطر به ازبکستان می روند. همچنین سعد الشیب دروازه بان ملی پوش السد هم به خاطر مصدومیت در تمرینات تیم ملی قطر پیش از بازی با اکوادور از تیم ملی این کشور خط خورد.

شانس دیگری که در آستانه این بازی نصیب السد گردیده این است که دو ستاره اسپانیایی با شروع دور جدید تمرینات به سایر بازیکنان السد اضافه شدند تا برای بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آماده شوند. ژاوی هرناندز، کاپیتان اسپانیایی که در بازی رفت با پرسپولیس از ناحیه کشاله دچار کشیدگی گردیده بود، بالاخره مجوز بازگشت به تمرینات را دریافت کرد تا اوسوالدو فریرای پرتغالی یک هفته قبل از بازی با پرسپولیس خبر امیدوارکننده ای دریافت کند.

با تور اسپانیا ما همراه شوید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 دی 1397 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 49

به "بهبود اوضاع السد پیش از بازی با پرسپولیس ، بازگشت 4 ملی پوش و 2 ستاره اسپانیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود اوضاع السد پیش از بازی با پرسپولیس ، بازگشت 4 ملی پوش و 2 ستاره اسپانیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید