تعطیلی لیگ روی استقلال تاثیر منفی گذاشت، آبی ها صاحب یک رکورد شدند

به گزارش ناق، مهدی فنونی زاده در گفت وگو با خبرنگاران در مورد پیروزی دو بر یک آبی پوشان برابر نساجی قائمشهر گفت: استقلال بعد از تعطیلی لیگ نتوانست آن عملکرد لازم را مقابل نساجی داشته باشد. آنها در ابتدای بازی و در دقایق ابتدایی، کمی دچار سردرگمی بودند اما هر چه از زمان بازی گذشت، شرایط بهتری پیدا نموده و توانستند در اواخر نیمه اول، به گل دست پیدا نمایند.

تعطیلی لیگ روی استقلال تاثیر منفی گذاشت، آبی ها صاحب یک رکورد شدند

وی تأکید کرد: آبی پوشان با شروع نیمه دوم هم توانستند گلزنی نمایند و نشان دادند که هر چه از زمان بازی می گذرد، آنها به هماهنگی بهتری دست پیدا می نمایند و این بازی نشان داد تعطیلی لیگ در فرایند تیمی استقلال تأثیرگذار بوده است.

فنونی زاده گفت: استقلال به یک رکورد خوب دست پیدا کرد؛ 8 برد پیاپی نشان داد که این تیم یک فرایند رو به رشد را شروع نموده و می تواند این اتفاق ادامه دار باشد. استراماچونی شناخت خوبی از نفراتش پیدا نموده و با بررسی دقیقی که از حریفان دارد، به راحتی به نقاط ضعف آنها حمله نموده و صاحب پیروزی می گردد و این نشان دهنده آن است که یک وحدت و همدلی بین کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده و نفرات استقلال به خوبی خواسته های سرمربی تیم را در زمین پیاده می نمایند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعلام کرد: به اعتقاد من، اگر استقلال همین فرایند را ادامه بدهد و وارد حاشیه ها نگردد، مطمئناً در هفته های آینده هم پیروزی هایش ادامه خواهد داشت. استراماچونی و بازیکنانش باید این برد را به فراموشی سپرده و خود را آماده ملاقات روز شنبه برابر سپاهان نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 586

به "تعطیلی لیگ روی استقلال تاثیر منفی گذاشت، آبی ها صاحب یک رکورد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی لیگ روی استقلال تاثیر منفی گذاشت، آبی ها صاحب یک رکورد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید