خبرنگاران سال جاری 10 هزار مشترک جدید به مصرف کنندگان گاز در ایلام افزوده می گردد

به گزارش ناق، ایلام - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: تا سرانجام امسال اشتراک پذیری 10 هزار مشترک جدید در شرکت گاز این استان برنامه ریزی شده که جمعیتی افزون بر 6 هزار خانوار شهری و روستایی را شامل می گردد.

خبرنگاران سال جاری 10 هزار مشترک جدید به مصرف کنندگان گاز در ایلام افزوده می گردد

عباس شمس اللهی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: هم اکنون عملیات اجرایی گاز رسانی به 87 روستا در مناطق مختلف این استان در حال انجام است که با تکمیل و افتتاح طرح های گازرسانی در حال انجام میزان پوشش شبکه گازرسانی در مناطق روستایی ایلام به 94 درصد جمعیت روستایی در قالب 465 روستا این استان افزایش می یابد.

وی در مورد وضعیت شبکه گاز رسانی شهری نیز اضافه نمود: هم اکنون میزان برخورداری مناطق شهری ایلام از شبکه گاز 99 درصد جمعیت شهری استان است و تنها شهر های میمه و پهله زرین آباد شهرستان دهلران از نعمت گاز برخوردار نبوده که طرح گازرسانی به این شهرها با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: کار اجرای شبکه داخلی گازرسانی این 2 شهر باقی مانده (شهر های میمه و پهله زرین آباد) انتها یافته و هم اکنون خط تغذیه آنها در پنج فاز در حال انجام است.

به گفته شس اللهی تا انتها امسال ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان تکمیل و همه شهرها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی اضافه نمود: در حوزه گازرسانی به صنایع و شهرک های صنعتی، عملیات گازرسانی به چهار شهرک صنعتی، هشت کارخانه آسفالت و 2 کارخانه آجر در مرحله پیمان سپاری و انعقاد قرارداد است که عملیات گازرسانی آنها تا انتها سال به اتمام می رسد.

شمس اللهی با اشاره به میزان و حجم عملیات اجرایی طرح های گازرسانی در دست اجرا گفت: 137 کیلومتر خط فلزی، 342 کیلومتر اجرای شبکه و بیش از 6000 انشعاب تا انتها سال 98 اجرا خواهد شد.

وی از نشت یابی 598 کیلومتر خطوط شبکه و تغذیه و 35 هزار انشعاب علمک در سه ماهه نخست امسال اطلاع داد و اضافه نمود: این ارقام تا انتها سال 98 به سه هطار و 300 کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه و بیش از 100 هزار انشعاب خواهد رسید.

به گزارش خبرنگاران، هم اکنون 387 روستا و 23 شهر استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند.

3032/ 6034

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 236

به "خبرنگاران سال جاری 10 هزار مشترک جدید به مصرف کنندگان گاز در ایلام افزوده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سال جاری 10 هزار مشترک جدید به مصرف کنندگان گاز در ایلام افزوده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید