خبرنگاران بیش از 47 هزار متر مربع به فضای آموزشی کردستان اضافه شد

به گزارش ناق، سنندج - خبرنگاران - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: در امسال 47 هزار و 478 متر مربع در قالب 64 پروژه به فضای آموزشی استان اضافه شده است.

خبرنگاران بیش از 47 هزار متر مربع به فضای آموزشی کردستان اضافه شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

ماجد احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این میزان فضا در قالب 64 پروژه با 357 کلاس درس بوده و قرار است تا دهه فجر 14 پروژه دیگر با 117 کلاس به این تعداد اضافه و تحویل آموزش و پرورش گردد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 389 مدرسه شامل یک هزار و 189 کلاس درس در استان استانداردسازی شد، اضافه کرد: این عملیات شامل جمع آوری بخاری های نفتی غیر استاندارد و جایگزین با سیستم حرارتی ایمن به همراه گاز رسانی بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان یادآور شد: در حال حاضر و با اقدامات صورت گرفته تمام مدارس دارای بخاری نفتی به استثنا (مدارس استیجاری،غیرفعال وتخریبی)به سیستم گرمایشی ایمن مجهز شده اند.

وی اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته قرار است مدارس به جامانده با سیستم بخاری گازی و احیانا مدارسی که در سال جدید فعال شده اند به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شوند، ضمن اینکه تعمیرات سیستم گرمایشی مدارس فرسوده نیز در برنامه کاری این اداره کل است.

استان کردستان بیش از 300 هزار دانش آموز دارد که در سه هزار و 900 واحد آموزشی تحصیل می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1194

به "خبرنگاران بیش از 47 هزار متر مربع به فضای آموزشی کردستان اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 47 هزار متر مربع به فضای آموزشی کردستان اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید