خرید بلیت پرسپولیس &ndash نساجی با شماره ملی

به گزارش ناق، طرفداران می توانند برای خرید بلیت های این مسابقه به سایت www.Gishe3.ir مراجعه نمایند.

خرید بلیت پرسپولیس &ndash نساجی با شماره ملی

به گزارش خبرنگاران ، موانع زیادی برای شروع دوباره فروش الکترونیکی بلیت، بر سر راه باشگاه ها قرار داشت اما بالاخره این پروژه از بازی پرسپولیس- نساجی، شروع گردیده است. فروش بلیت الکترونیک بازی های پرسپولیس از یک روز قبل از بازی و برای بازی با نساجی قائمشهر از یک روز پیش از برگزاری این مسابقه شروع شد و طرفداران می توانند برای خرید بلیت های این مسابقه به سایت www.Gishe3.ir مراجعه نمایند.

بر این اساس از امکان خرید بلیت بازی با نساجی قائمشهراز طریق سایت www.Gishe3.ir فراهم گردیده است. طرفداران در صورت در اختیار داشتن کارت بانکی دارای رمز دوم می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به خرید بلیت بازی در صندلی مورد نظر خود اقدام نمایند و ضمن ارایه کد ملی خود، پس از تکمیل فرایند خرید کد پیگیری دریافت خواهند نمود. طرفداران به منظور حضور در استادیوم حتماً باید این کد پیگیری و کارت ملی خود را همراه داشته باشند تا بلیت بازی را دریافت نمایند.

البته در کنار فروش الکترونیکی، بلیت های این بازی در گیشه های فروش بلیت استادیوم آزادی هم انجام خواهد شد و علاقمندان برای حضور در این بازی می توانند از گیشه هم بلیت تهیه نمایند.

باشگاه های پرسپولیس و استقلال طرحی را برای فروش الکترونیکی بلیت، مدنظر دارند که هنوز به تصویب نهایی نرسیده است اما در صورتی که اقدامات مربوط به تصویب نهایی آن انجام گردد، احتمالاً طرفداران می توانند از امکاناتی چون خرید بلیت همه مسابقات تیم محبوب خود با تخفیف ویژه بهره مند شوند و وضعیت طرفداران حاضر در استادیوم ها ساماندهی بهتری پیدا کند.

10 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 42

به "خرید بلیت پرسپولیس &ndash نساجی با شماره ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بلیت پرسپولیس &ndash نساجی با شماره ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید