دعوت چین از نمایندگان دولت سوریه و مخالفان

به گزارش ناق، وزارت خارجه چین اظهار داشت: چین میخواهد از اعضای دولت سوریه و مخالفان برای سفر به پکن دعوت به عمل آورد تا به دنبال یافتن راهکارهایی برای یاری به فرایند صلح در سوریه باشد.

دعوت چین از نمایندگان دولت سوریه و مخالفان

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه چین امروز دوشنبه گفت: پکن میخواهد نمایندگان دولت سوریه و مخالفان بشار اسد را برای تبادل نظر در مورد راه چارههای یاری به فرایند صلح در این کشور، به پکن دعوت کند.

شورای امنیت سازمان ملل روز آدینه قطعنامه ای را تصویب کرد که خواهان برقراری آتش بس فوری در سوریه شده و بر برنامه زمان بندی که قبلا برای انتقال سیاسی قدرت در سوریه و برگزاری انتخابات سراسری برای معین سرنوشت آینده این کشور مورد توافق قرار گرفته، تاکید نموده است.

هونگ لی سخنگوی وزارت خارجه چین به نقل از اظهارات وانگ یی وزیر خارجه این کشور در سازمان ملل، تاکید نمود: چین به زودی دولت سوریه و شخصیت های مخالف را به پکن دعوت خواهد نمود.

وی اضافه کرد: این بخشی از کوشش های چین برای ایفای نقشی سازنده در ترویج راه چاره سیاسی برای بحران سوریه به شمار می رود. وی به جزییات بیشتری در این خصوص اشاره ننموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 678

به "دعوت چین از نمایندگان دولت سوریه و مخالفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت چین از نمایندگان دولت سوریه و مخالفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید