روسیه: به آمریکا پیشنهاد همکاری در زمینه واکسن کرونا نداده ایم

به گزارش ناق، معاون وزیر بهداشت روسیه در واکنش به ادعای شبکه تلویزیونی سی.ان.ان درباره عدم علاقه واشنگتن به همکاری با مسکو در زمینه فراوری واکسن کرونا، گفت: طرف روسی اصلاً چنین پیشنهادی به مقامات آمریکایی نداده است.

روسیه: به آمریکا پیشنهاد همکاری در زمینه واکسن کرونا نداده ایم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، آلکسی کوزنیتسوف معاون وزیر بهداشت روسیه، امروز آدینه، اعلام نمود که وزارت بهداشت فدراسیون روسیه برای همکاری در زمینه فراوری واکسن علیه ویروس کرونا، اصلاً پیشنهادی برای مقامات آمریکایی ارسال ننموده است.

پیش از این، شبکه تلویزیونی سی.ان.ان آمریکا مدعی شد که مقامات روس چنین همکاری را به واشنگتن پیشنهاد داده اند ، ولی طرف آمریکایی از این همکاری امتناع ورزیده است. در پیامی در وب سایت این شبکه تلویزیونی حتی ادعا شده که گویا مقامات رسمی در مسکو این موضوع را تأیید نموده اند.

کوزنیتسوف امروز در پاسخ به خبرنگار تاس در این باره، تأکید کرد: وزارت بهداشت روسیه هیچ پیشنهاد رسمی درباره همکاری در زمینه واکسن علیه ویروس کرونا به طرف آمریکایی ارسال ننموده است.

وزارت بهداشت روسیه روز سه شنبه نخستین واکسن در دنیا برای پیشگیری از عفونت ویروس کرونا که توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا با همکاری وزارت دفاع روسیه تهیه شده، را به ثبت رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1117

به "روسیه: به آمریکا پیشنهاد همکاری در زمینه واکسن کرونا نداده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: به آمریکا پیشنهاد همکاری در زمینه واکسن کرونا نداده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید