زمانبندی طرح ترافیک از روز شنبه تغییر می نماید

به گزارش ناق، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از تغییر ساعات طرح ترافیک از روز شنبه اطلاع داد.

زمانبندی طرح ترافیک از روز شنبه تغییر می نماید

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: 50 درصد افراد جامعه از دستکش و حتی ماسک استفاده می نمایند اما باقی افراد به موازین قانونی و رعایت بهداشت اهمیتی نمی دهند.

وی اضافه کرد: طی دستورالعملی از طرف ریاست جمهوری طرح مناسب سازی قیمت ماسک ها از روز شنبه در مترو ها شروع می گردد و افراد می توانند ماسک را با قیمت مناسب از مترو ها خریداری نمایند، البته فضا هایی را برای افرادی که سالانه، نذری در ماه مبارک داشته اند و سال جاری به دلیل کرونا نمی تواند ادا نمایند، قرار داده ایم تا با نذر ماسک به هموطنان یاری نمایند.

هاشمی ادامه داد: همه نقاط تهران شرایط ترافیک تقریبا مطلوب و مساعد است به جز محدوده مرکزی طرح ترافیک مشکلاتی را به وجود آورده است، چون اصناف و کارکنان دولت حضور پیدا می نمایند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یادآوری کرد: روز گذشته طی جلسه ای با سردار ذوالفقاری در وزارت کشور تصمیم بر این شد، ساعت طرح ترافیک در کلانشهر تهران را اصلاح کنیم. برای مثال طرح از ساعت 6 و نیم صبح بوده تا غروب، این ساعت را به 8 صبح تا 4 بعد از ظهر تغییر دادیم.

وی در انتها گفت: شرایط قیمت را 50 تا 70 درصد تخفیف در نظر گرفتیم تا از سفر های زائد جلوگیری گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 953

به "زمانبندی طرح ترافیک از روز شنبه تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمانبندی طرح ترافیک از روز شنبه تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید