سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر منصوب شد

به گزارش ناق، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با صدور حکمی سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر را منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر منصوب شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از مهدیشهر، عبدالله خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با تشکر از کوشش های مهدی سلطانی فر در طول مدت دو سال خدمت، جواد صفایی کوچکسرائی را به سرپرستی موقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر منصوب و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه ای که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر برگزار گردید از کوشش های مهدی سلطانی فر سرپرست سابق قدردانی و جواد صفایی کوچکسرائی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر معرفی گردید.

در این مراسم مهدی سلطانی فر سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر گزارشی از اقدامات و فعالیت های زمان تصدی این دانشگاه ارائه و جواد صفایی کوچکسرائی سرپرست جدید نیز از برنامه های آینده خود در این واحد دانشگاهی با کوشش و مدیریت جهادی و همکاری مسئولان شهرستان، کارکنان، استادان و دانشجویان سخن گفت.

به گزارش خبرنگاران، صفایی از اعضای هیئت علمی واحد شهمیرزاد در رشته مهندسی برق بوده و دارای سوابق مدیریتی در مسئولیت معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر، مدیر گروه برق واحد سوادکوه و رئیس شورای عمرانی استان سمنان بوده و اکنون نیز با حفظ سمت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شهمیرزاد است.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1069

به "سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید