طرح جامع عملیاتی مدیریت بحران گرگان تدوین می گردد

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، ابوالقاسم صفوی، صبح چهارشنبه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تهیه و تدوین طرح جامع مدیریت بحران شهرستان گرگان با رویکرد آنالیز تمامی مخاطرات طبیعی و انسان ساز و با رویکرد ارتقاء ظرفیت تاب آوری و مقاومت شهر و شهروندان تدوین می گردد.

طرح جامع عملیاتی مدیریت بحران گرگان تدوین می گردد

صفوی اضافه کرد: این طرح در محورهای پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی و بازتوانی تهیه و تدوین و برای تصویب به شورای عالی مدیریت بحران کشور ارائه می گردد تا به این ترتیب گرگان از نقشه راه و برنامه ای جامع و فراگیر در حوزه رویارویی با مخاطرات و سوانح برخوردار گردد.

سرپرست فرمانداری گرگان در ادامه گفت: این طرح می تواند الگویی برای تهیه و تدوین طرح جامع مدیریت بحران سایر شهرها هم قرار گیرد.

وی تأکید کرد: تهیه سند جامع مدیریت بحران نیازمند تخصص های مختلف است و اتفاق نظر متخصصان برای اجرایی و عملیاتی شدن این سند لازم است.

صفوی توضیح داد: گر چه سیل، آب گرفتگی، عمده مخاطره گرگان به شمار می آید اما طرح جامع جدید به تمامی مخاطرات می پردازد و اقدامات لازم در برابر حوادث را طراحی و پیش بینی می نماید.

وی اظهار داشت: شورای سیاستگذاری این طرح متشکل از مدیران شهرستان و کارشناسان بر مراحل مختلف تهیه طرح نظارت دارند و دبیرخانه طرح در جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان تشکیل می گردد.

صفوی در انتها از عموم صاحبنظران دعوت کرد تا دیدگاه ها و پیشنهادات خود را به دبیرخانه این طرح ارائه نمایند تا سندی جامع و به روز تهیه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 66

به "طرح جامع عملیاتی مدیریت بحران گرگان تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جامع عملیاتی مدیریت بحران گرگان تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید