طرح گازرسانی شهرستان مهدیشهر با 14میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، علی رضا شریفی نژاد بعد از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح طرح گازرسانی به روستای فولاد محله مهدیشهر، ضمن بیان اینکه تقویت خط گازی شهرستان مهدی شهر و پروژه گازرسانی به فولاد محله 14 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است، گفت: این پروژه با تاکید دولت بر گازرسانی روستایی در مدت سه سال به اجرا رسیده و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

طرح گازرسانی شهرستان مهدیشهر با 14میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد

وی اضافه کرد: مردم روستای فولاد محله از این پس از نعمت گاز برخوردارند و می توانند از هفته آتی برای دریافت اشتراک گاز به شرکت گاز مهدیشهر مراجعه نمایند.

گاز یکی از محورهای توسعه فولاد محله

فرماندار مهدیشهر نیز در این مراسم ضمن بیان اینکه گازرسانی به فولاد محله در زمره وعده های دولت بود که امروز جامه عمل پوشانده شد، گفت: نگاه حاکم بر مجموعه شهرستان مبتنی بر توسعه متوازن است و طبق این سیاست مردم در روستاها و شهرها به طور یکسان از خدمات بهره مند می شوند.

حسن ارگی با بیان اینکه گازرسانی به فولاد محله با توجه به ظرفیت های عظیم این منطقه می تواند یکی از عوامل توسعه همه جانبه باشد، ابراز کرد: روستای فولاد محله ظرفیت های بالایی را در حوزه گردشگری و در تحقق شعار از کویر تا خزر از مسیر شهرستان مهدی شهر دارد.

وی در سرانجام اضافه کرد: 48 پروژه به ارزش 200 میلیارد ریال طی ایام هفته دولت در شهرستان مهدیشهر افتتاح می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 26

به "طرح گازرسانی شهرستان مهدیشهر با 14میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح گازرسانی شهرستان مهدیشهر با 14میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید