ظرفیت روستاهای گلستان در ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گیرد

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، شهرام کوسه غراوی شامگاه پنج شنبه در دهمین جلسه کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار کرد: کوشش های زیادی برای ایجاد اشتغال در استان انجام گردیده اما مردم اشتغال ایجاد گردیده و کاهش نرخ بیکاری را احساس نمی نمایند.

ظرفیت روستاهای گلستان در ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گیرد

وی با تاکید بر این که نقاط قوت و ضعف و همچنین تهدید و فرصت های ایجاد اشتغال گلستان باید مورد توجه جدی قرار گیرد، اضافه نمود: به جای بازخوردهای ایجاد اشتغال به میزان تسهیلات پرداختی بیشتر توجه می گردد.

نماینده مردم شهرستان های کلاله، گالیکش، مینودشت و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر یک از شهرستان های استان ظرفیت های متفاوتی در ایجاد اشتغال دارند که این موضوع مورد غفلت قرار گرفته است.

وی توضیح داد: توسعه مراکز فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و برای تحقق این امر در استان به حدود یک میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم.

کوسه غراوی همچنین به مشکل ایجاد پرداخت تسهیلات به روستاهای تازه شهر گردیده استان گلستان اشاره و اظهار داشت: پرونده های اشتغال زیادی در روستاهای تازه شهر گردیده استان در قالب ایجاد اشتغال روستایی تشکیل گردیده بود که هم اکنون این پرونده ها بلاتکلیف است و انتظار داریم با سرعت بیشتری این موضوع معین تکلیف گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 22

به "ظرفیت روستاهای گلستان در ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت روستاهای گلستان در ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید