فارس من، سوالات امتحانی دانشگاه پیغام نور 3 بار آنالیز می گردد

به گزارش ناق، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: سوالات امتحانات هر ترم این دانشگاه 3 مرتبه توسط اساتید و کارشناسان مورد بازبینی و آنالیز قرار می گیرد.

فارس من، سوالات امتحانی دانشگاه پیغام نور 3 بار آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران این خبرگزاری این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع دانشجویان دانشگاه پیغام نور اجبارا مردود می شوند! را مطرح نموده و خواهان گفت وگو با مسؤولان دانشگاه پیغام نور شدند که خبرنگاران بر حسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور در این زمینه گفت: در آزمون های دانشگاه پیغام نور در هر ترم تحصیلی 3 هزار و 200 نفر شرکت می نمایند که از این تعداد 5 هزار و 40 نفر آزمون الکترونیکی می دهند، درباره سوالات امتحانات باید بگویم در هر ترم سوالات توسط اساتید منتخب طراحی می گردد و در مرحله بعد در اختیار بانک سوال قرار گرفته که پس از آنالیز محتوایی کارشناسان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد در واقع طی 3 مرحله سوالات آنالیز می گردد.

وی با اشاره به اینکه حق هر دانشجویی است که درباره هر بخش از آزمون اعتراض کند، اضافه نمود: دانشگاه پیغام نور امکانی را برای اعتراض دانشجویان مهیا نموده است به طوری که هر دانشجویی که نسبت به سوالات آزمون اعتراض دارد، می تواند با مراجعه به سایت دانشگاه در قسمت آموزش درس مورد نظر خود را انتخاب و سوال مربوطه را اعلام کند.

بهروز اضافه نمود: دانشجویان پس از ثبت اعتراض و معرفی سوال مورد نظرشان می توانند قبل از اعلام نمرات آزمون نتیجه اعتراض خود را مشاهده نمایند.به طوری که دانشگاه در زمان برگزاری امتحانات هر ترم به صورت روزانه سوالات و اعتراضات دانشجویان را پایش نموده و در صورتی که سوال مربوطه دارای مشکل باشد، بلافاصله نسبت به اصلاح آن اقدام شده و نمره آن سوال در بین سوالات دیگر برای دانشجویان لحاظ می گردد.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور توضیح داد: نکته مهمی که در برگزاری آزمون ها در ترم های مختلف وجود دارد آنالیز سوالات توسط کارشناسان بلافاصله بعد اتمام جلسه امتحانات است که در صورت وجود ایراد در سوالات آن را اصلاح می نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 187

به "فارس من، سوالات امتحانی دانشگاه پیغام نور 3 بار آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، سوالات امتحانی دانشگاه پیغام نور 3 بار آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید