قربانیان کرونا در ایتالیا به بیش از 13 هزار نفر رسید

به گزارش ناق، مقامات ایتالیا روز چهارشنبه اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 727 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند.

قربانیان کرونا در ایتالیا به بیش از 13 هزار نفر رسید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ایتالیا اظهار داشت که طی 24 ساعت گذشته 727 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده و مجموع قربانیان کرونا در ایتالیا به 13 هزار و 155 نفر رسیده است.

همچنین مقامات ایتالیا گفتند که در 24 ساعت گذشته 4 هزار و 782 نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و مجموع مبتلایان در این کشور به 110 هزار و 574 نفر رسیده است.

تا کنون 16 هزار و 847 ایتالیایی مبتلا به کرونا توانسته اند بهبودی خود را بدست بیاورند و 4 هزار و 35 نفر از مبتلایان در شرایط وخیم قرار دارند.

ایتالیا بیشترین آمار قربانیان کرونا در دنیا را داراست و پس از این کشور اروپایی، اسپانیا با بیش از 9 هزار قربانی کرونا در صندلی دوم قرار گرفته است.

در حال حاضر آمریکا با ثبت بیش از 191 هزار مبتلا به ویروس کرونا، بیشترین آمار مبتلایان در سرتاسر دنیا را داراست.

مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا امروز اعلام نموده سناریویی که در انتظار آمریکا قرار گرفته است شبیه ایتالیا خواهد بود. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 881

به "قربانیان کرونا در ایتالیا به بیش از 13 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانیان کرونا در ایتالیا به بیش از 13 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید