مادورو: اتحادیه اروپا کورکورانه از ترامپ پیروی کرد

به گزارش ناق، رئیس جمهوری ونزوئلا در گفتگوی اختصاصی با یورونیوز اعتراض مخالفان دولت به رهبری خوان گوایدو که خود را رئیس جمهوری موقت ونزوئلا اعلام نموده است تمام شده ارزیابی کرد.

مادورو: اتحادیه اروپا کورکورانه از ترامپ پیروی کرد

نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا در مصاحبه ای اختصاصی با یورونیوز کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به پیروی کورکورانه از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا متهم کرد.

رئیس جمهوری ونزوئلا گفت: بر این باورم که فدریکا موگرینی و دولتهای اتحادیه اروپا اشتباه بزرگی مرتکب شدند. آنها تنها به صدای یک طرف گوش دادند. به کل کشور که به دنبال تبادل نظر، درک و احترام است گوش ندادند.

وی اضافه نمود: معتقدم که اروپا خود را کورکورانه با سیاستهای بد دونالد ترامپ همراه کرد. سیاستهای ترامپ باعث طرد شدن ناتو، دولتهای اتحادیه اروپا و اتحادیه اروپا شد.

مادورو تاکید نمود که از اوضاع کشورش و قدرت خرید مردم ونزوئلا آگاهی دارد.

وی همچنین اعتراض مخالفان دولت به رهبری خوان گوایدو که خود را رئیس جمهوری موقت ونزوئلا اعلام نموده است تمام شده ارزیابی کرد.

رئیس جمهوری ونزوئلا در خصوص تظاهرات طرفداران خوان گوایدو، رهبر مخالفان این کشور گفت: دیوانگی بود. آنها به دنبال کودتای نظامی بودند اما شکست خوردند. آنها این برگه را بازی می کردند اما اکنون ماجرا تمام شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 155

به "مادورو: اتحادیه اروپا کورکورانه از ترامپ پیروی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو: اتحادیه اروپا کورکورانه از ترامپ پیروی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید