مالزی 3 شبه نظامی مظنون داعش را بازداشت کرد

به گزارش ناق، خبرنگاران: پلیس مالزی 3 شبه نظامی مظنون به همکاری با داعش را پس از بازگشت از خاورمیانه بازداشت کرد.

مالزی 3 شبه نظامی مظنون داعش را بازداشت کرد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، روزنامه نیو استریت تایمز روز گذشته بیان کرد، پلیس مالزی 3 شبه نظامی مظنون داعش را پس از بازگشت به این کشور دستگیر نموده است.

یک منبع پلیس مالزی در این باره تاکید نمود: این مساله سخت است که به طور قطع اعلام کنیم چه تعدادی از این شبه نظامیان به کشور بازگشته اند چرا که زمانی که این افراد راهی سوریه بوده اند به درستی تحت تعقیب قرار نگرفته اند.

این روزنامه در ادامه اضافه کرد: از آوریل تاکنون بیش از 37 شبه نظامی مظنون داعش بازداشت شده اند. البته هنوز اجیرنمایندگان اصلی این شبه نظامیان هنوز پیدا نشده اند.

ائتلافی متشکل از 40 کشور از جمله کشورهای همسایه عراق و سوریه هنوز نتوانسته اند از پیشروی داعش جلوگیری نمایند. داعش از سال 2012 میلادی تاکنون علیه دولت بشار اسد در سوریه می جنگد. این گروه از ژوئن 2014 میلادی حملات خود را به عراق نیز گسترش داد و بخش های زیادی از شمال و غرب این کشور را تصرف نموده است.

داعش در مناطق تحت تصرف خود خلافت اسلامی اعلام نموده است. در ماه اوت آمریکا حملات هوایی علیه داعش در عراق را شروع کرد. واشنگتن در ماه سپتامبر دامنه حملات خود علیه داعش را به سوریه نیز گسترش داده است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 436

به "مالزی 3 شبه نظامی مظنون داعش را بازداشت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی 3 شبه نظامی مظنون داعش را بازداشت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید