مبتلا شدن 91 خدمه کشتی ایتالیایی به کرونا در ژاپن

به گزارش ناق، آزمایش کرونای 91 خدمه یک کشتی ایتالیایی که در حال حاضر در ژاپن حضور دارد مثبت اعلام شده است.

مبتلا شدن 91 خدمه کشتی ایتالیایی به کرونا در ژاپن

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مقامات دولت ژاپن از ابتلای 91 خدمه یک کشتی کروز ایتالیایی به ویروس کرونا خبر دادند که در بندر ناکازاکی حضور دارد.

مقامات تا کنون از نیمی از 623 خدمه این کشتی آزمایش گرفته اند و آزمایش از افراد دیگر برای تعیین شدن ابتلای آنها به ویروس کرونا ادامه دارد. به گفته دولت افرادی که تست کرونای آنها منفی شده باشد به کشور خود بازگردانده می شوند.

کشتی کاستا آتلانتیکا در ماه فوریه و بعد از شیوع کرونا در چین (که قرار بود طبق برنامه راهی این کشور گردد) برای انجام تعمیرات در ناکازاکی پهلو گرفت.

مقامات ناکازاکی کشتی کاستا آتلانتیکا را به محض ورود به ژاپن قرنطینه کردند و به خدمه آنها نیز دستور داده شد که از کشتی خارج نشوند. با اینحال به نظر می رسد هفته گذشته تعدادی از خدمه این کشتی بدون مجوز از منطقه قرنطینه شده خارج شدند.

به گفته مقامات ناکازاکی تنها 91 نفر از ملوانان کشتی کاستا آتلانتیکا که به ویروس کرونا مبتلا هستند در بیمارستان پذیرفته شده اند. در ژاپن بیمارستانها با کمبود تخت برای

پذیرش بیماران کرونایی روبرو هستند و گزارش شبکه ان اچ کی درباره یاری مبتلایان این کشتی به بالا رفتن تعداد مبتلایان در ژاپن به 12500 نفر که 328 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند شاید بی تاثیر نبوده باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 948

به "مبتلا شدن 91 خدمه کشتی ایتالیایی به کرونا در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبتلا شدن 91 خدمه کشتی ایتالیایی به کرونا در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید