متن کامل نامه تهدیدآمیز مربی پیشین استقلال به مسئولان باشگاه

به گزارش ناق، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتش، این باشگاه را تهدید کرده و به آبی پوشان مهلت داده بود پولش را بدهند؛ اتفاقی که هنوز رخ نداده است.

متن کامل نامه تهدیدآمیز مربی پیشین استقلال به مسئولان باشگاه

به گزارش خبرنگاران، مارتین فورکل مربی بدنساز و دستیار وینفرد شفر، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در نامه ای خطاب به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال خواهان دریافت مطالباتش شده است. او تا 9 اردیبهشت به آبی پوشان فرصت داده بود تا 19 هزار دلار باقی مانده اش را بدهند، اتفاقی که تا این لحظه رخ نداده است.

در متن نامه فورکل که یک هفته پیش ارسال شده، می خوانیم:

موضوع: اطلاع رسانی در خصوص شروع فرآیند انضباطی

ما به موضوع فوق الذکر اشاره داشته و همچنین به تحقیقات انجام شده توسط فیفا استناد می کنیم که می توانید از طریق نامه نگاری های قبلی موارد را پیگیری کنید.

با توجه به موارد فوق و مطابق با بند 52 قانون انضباطی فیفا پیگرد قانونی علیه باشگاه استقلال بابت نقض بالقوه موارد زیر را شروع خواهیم کرد:

بند 15 قانون انضباطی فیفا و بند 64 قانون انضباطی فیفا: عدم احترام به حکمی که توسط یک نهاد، کمیته یا سازمان زیرمجموعه فیفا یا دادگاه داوری بین المللی ورزش (CAS) به تصویب رسیده باشد.

به علاوه مایلیم به اطلاع شما برسانیم که این موضوع در تاریخ 11 می سال 2020 به یکی از اعضای کمیته انصباطی فیفا اعلام خواهد شد.

بر این اساس از طرف نامبرده (باشگاه استقلال) درخواست می شود حداکثر ظرف مدت 6 روز از زمان ارسال این نامه، ادعای خودش در خصوص این موضوع همراه با مدارکی که هرگونه پرداختی را به اثبات برساند به دبیرخانه فیفا ارائه کند. چنانچه در مهلت مقرر اقدامی انجام نشود، کمیته انضباطی فیفا با استفاده از مستندات موجود در پرونده تصمیم گیری خواهد کرد.

از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران درخواست می شود این نامه را به دست باشگاه استقلال برساند.

در زیر تصویر نامه فورکل را مشاهده می کنید:

به گزارش خبرنگاران علی خلف مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال چند روز پیش در این باره گفته بود: حدود 19 هزار دلار از طلب فورکل باقی مانده و باشگاه در تلاش است این مبلغ را به حسابش واریز کند. ما از فیفا زمان می گیریم و پول این مربی را پرداخت می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 961

به "متن کامل نامه تهدیدآمیز مربی پیشین استقلال به مسئولان باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متن کامل نامه تهدیدآمیز مربی پیشین استقلال به مسئولان باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید