محمدی: در خصوص فرایند انتخابی تیم ملی به جمع بندی قطعی نرسیده ایم، تصمیمات بر مبنای خرد جمعی است

به گزارش ناق، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در چند روز آینده با علیرضا دبیر و محسن کاوه جلسه ای خواهیم داشت. و قطعا اگر تصمیمی در خصوص انتخابی تیم ملی گرفته گردد مبنی بر خرد جمعی خواهد بود.

محمدی: در خصوص فرایند انتخابی تیم ملی به جمع بندی قطعی نرسیده ایم، تصمیمات بر مبنای خرد جمعی است

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا محمدی در برنامه دایره طلایی درحالی که در سالن خالی از کشتی گیر خانه کشتی شهید هادی حضور داشت، گفت: ضمن تشکر از فدراسیون کشتی و کسانی که در خانه کشتی همواره زحمت می کشند، امیدوارم خیلی زود اینجا شاهد برگزاری دوباره اردوی تیم های ملی باشیم و این مکان مقدس را دیگر خالی از کشتی گیر نبینیم. ما هر روز با بچه های تیم ملی در تماس هستیم. برای اعضای کادرفنی فیلم از تمرینات شان می فرستند و مرتبا با بچه ها در تماس هستیم اما تمرین انفرادی در کشتی هیچ وقت جایگزین تمرین تیم ملی نخواهد شد.

وی ادامه داد: باید از راه دور با بچه ها در تماس باشیم و در عین حال هم منتظر تصمیم اتحادیه دنیای کشتی هستیم که ببینیم بعد از تیر ماه قرار است چه اتفاقی رخ دهد. همچنین باید دید ستاد مبارزه با بیماری کرونا چه تصمیماتی در آینده خواهد داشت و از چه زمانی می توانیم اردوها را شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی اعلام نمود: قطعا اگر تصمیمی در این رابطه گرفته شود مبنی بر خرد جمعی خواهد بود. در چند روز آینده با علیرضا دبیر، محسن کاوه و کادرفنی تیم ملی جلسه ای خواهیم داشت تا برنامه داخلی را طراحی کنیم. به شخصه اعتقاد به برگزاری انتخابی تیم ملی دارم اما به شکلی که یک جهت طراحی شود و فقط بسنده به یک مسابقه داخلی نکنیم. مسابقات مختلفی را قطعا در پیش خواهیم داشت. مثلا جام تختی سال گذشته که در کرمانشاه برگزار گردید، یک مرحله انتخابی ما بود که بیشتر مدعیان درآن حضور داشتند. کسانی که در چارچوب و سیاست کادرفنی بودند در اردوها و مسابقات برون مرزی و داخلی از جمله قهرمانی کشوری، انتخابی جام تختی، لیگ برتر، باشگاه های دنیا و جام تختی حضور داشته اند و قطعا ما باید امتیاز و شرایط خاصی برای آنها در نظر بگیریم اما هنوز در این خصوص به جمع بندی قطعی نرسیده ایم.

وی همچنین در خصوص شرایط علیرضا کریمی گفت: قرار است دکتر کیهانی پای کریمی را معاینه کند و اگر احتیاج به عمل جراحی باشد، این اتفاق خواهد افتاد. زمان خوبی را در اختیار داریم و علیرضا کریمی حتی اگر عمل کند دوباره به مسابقات برمی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 909

به "محمدی: در خصوص فرایند انتخابی تیم ملی به جمع بندی قطعی نرسیده ایم، تصمیمات بر مبنای خرد جمعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: در خصوص فرایند انتخابی تیم ملی به جمع بندی قطعی نرسیده ایم، تصمیمات بر مبنای خرد جمعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید