معرفی احتمالی یاران آزمون به عنوان قهرمان لیگ برتر روسیه

به گزارش ناق، دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه از احتمال معرفی زنیت سن پترزبورگ به عنوان تیم قهرمان در فصل جاری لیگ برتر این کشور اطلاع داد.

معرفی احتمالی یاران آزمون به عنوان قهرمان لیگ برتر روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، الکساندر آلااِف با اشاره به دو تاریخ پیشنهادی از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه به باشگاه ها جهت برگزاری هفته های باقی مانده این رقابت ها گفت: گزینه های پیشنهادی نشان دهنده نگاه مثبت ما برای به انتها رساندن 8 هفته باقی مانده لیگ برتر روسیه طبق قوانین یوفا هستند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه در ادامه اضافه نمود: دومین گزینه ما کمی بدبینانه است. اگر فرصتی برای به انتها رساندن لیگ برتر روسیه در زمین وجود نداشته باشد و مقام های دولتی نیز تصمیم مناسبی اتخاذ نمایند جدول کنونی رقابت ها را معتبر می شناسیم. در این صورت تیم زنیت به عنوان قهرمان معرفی می گردد و تیم ها بر اساس رده بندی کنونی جدول، سهمیه های فصل آینده لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را کسب خواهند کرد. همچنین هیچ تیمی سقوط نمی کند و فصل آینده لیگ برتر روسیه با صعود 2 تیم دسته اولی 18 تیمی برگزار می گردد. البته ضروری است که قید برگزاری جام حذفی را نیز بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 968

به "معرفی احتمالی یاران آزمون به عنوان قهرمان لیگ برتر روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی احتمالی یاران آزمون به عنوان قهرمان لیگ برتر روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید