مهدی قائدی: مطمئنم استقلال مقابل الدحیل پیروز می شود، به بازی های محبت آمیز قوی تری نیاز داشتیم

به گزارش ناق، مهدی قائدی، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد که این تیم نیاز به بازی های محبت آمیز قوی تری داشته است.

مهدی قائدی: مطمئنم استقلال مقابل الدحیل پیروز می شود، به بازی های محبت آمیز قوی تری نیاز داشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی قائدی، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان در حاشیه تمرین این تیم گفت: خدا را شکر تمرینات مان بعد از تعطیلی اردوی قبلی تیم، در حال انجام است. تیم هنوز تکمیل نشده و 20 روز مانده به آغاز بازی ها نتوانستیم تمریناتی که سرمربی تیم می خواهد را انجام دهیم. من به تیم مان اعتقاد دارد و امیدوارم از این مرحله صعود کنیم.

وی در مورد اینکه تیم امید بازی های محبت آمیز خوبی نداشته و با این شرایط چگونه به صعود امیدوار است، گفت: بازی محبت آمیز انجام دادیم، اما آن بازی های محبت آمیز ای که مربی می خواهد را نداشته ایم. فقط با تیم های آسیایی بازی کرده ایم و درست است که باید برای صعود به المپیک با تیم های آسیایی بازی کنیم، اما اگر با ژاپن، کره جنوبی یا چین بازی می کردیم، فکر می کنم می توانستیم آمادگی بهتری داشته باشیم. ما با تیم هایی بازی کرده ایم که در سطح تیم ایران نبوده اند و به نظرم به بازی های قوی تری نیاز داشتیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره اینکه تیمش در غیاب او باید به مصاف الدحیل برود و پیش بینی اش از این بازی چیست، گفت: امیدوارم که استقلال نتیجه خوبی به دست بیاورد. مطمئنم این بازی را می بریم. با بچه ها هم صحبت کرده ام و روحیه خوبی دارند. امیدوارم مقابل الدحیل نتیجه بگیرند.

قائدی در واکنش به این مسئله که چرا شفر فقط او را برای حضور در اردوی تیم امید آزاد کرده و آیا نگران این مسئله نیست که در استقلال جایگاه خود را از دست بدهد، گفت: خیر، من به دلیل مصدومیت در ایران مانده بودم که کارهای فیزیوتراپی ام را انجام بدهم. آقای شفر هم گفت دیگر کنار تیم امید بمانم و بعد از مسابقات انتخابی المپیک به استقلال اضافه می شوم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 168

به "مهدی قائدی: مطمئنم استقلال مقابل الدحیل پیروز می شود، به بازی های محبت آمیز قوی تری نیاز داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی قائدی: مطمئنم استقلال مقابل الدحیل پیروز می شود، به بازی های محبت آمیز قوی تری نیاز داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید