نخستین مانور نظامی کره شمالی در سال 2020 برگزار شد

به گزارش ناق، رهبر کره شمالی شخصا بر مانورهای نظامی نیروهای مسلح این کشور نظارت کرده است.

نخستین مانور نظامی کره شمالی در سال 2020 برگزار شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری رسمی کره شمالی روز شنبه گفت: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی شخصا بر مانورهای نظامی نظارت کرده است.

بر اساس این گزارش، نخستین مانورهای نظامی کره شمالی در سال 2020 دو روز پس از آن برگزار شده است که ایالات متحده و کره جنوبی گفتند که به خاطر نگرانی های مربوط به ویروس کرونا برگزاری مانورهای مشترک خود را به تعویق انداخته اند.

برگزاری مانورهای نظامی کره شمالی در شرایطی است که مذاکرات هسته ای بین پیونگ یانگ و واشنگتن به بن بست رسیده است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی اضافه نمود: این مانورها با هدف آزمایش قدرت حمله و دفاع واحدهای مختلف نیروهای مسلح برگزار شده است. این مانورها در شرق کره شمالی برگزار شد.

این مانورها به نوعی با هدف نشان دادن قدرت نظامی کره شمالی است آن هم در حالی که سئول و واشنگتن روز پنجشنبه گفتند که مانورهای مشترک خود را که قرار بود هفته آینده آغاز شود به خاطر ویروس کرونا به تعویق انداخته اند.

این نخستین مانور نظامی کره شمالی از دسامبر به شمار می رود. تصاویر منتشر شده در خبرگزاری رسمی کره شمالی نشان می دهد که کیم جونگ اون شخصا بر این مانور نظارت داشته است.

بیش از سه هزار نفر تا به امروز در کره جنوبی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و ارتش آمریکا نیز ابتلای یکی از سربازان ارتش ایالات متحده به این ویروس را تایید کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 808

به "نخستین مانور نظامی کره شمالی در سال 2020 برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مانور نظامی کره شمالی در سال 2020 برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید