107زن طی امسال برای پست های مدیریتی استان مرکزی انتخاب می شوند

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقا زاده روز یکشنبه در ششمین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده مشترک با شورای مشورتی بانوان استان مرکزی که با حضور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده در اراک برگزار گردید، گفت: استانداری مرکزی با هدف تحقق و اجرای قانون با دستگاه های اجرایی سند مبادله نموده تا طبق برنامه ششم 30 درصد از پست های مدیریتی، میانی و... به بانوان واگذار گردد.

107زن طی امسال برای پست های مدیریتی استان مرکزی انتخاب می شوند

وی ادامه داد: با توجه به برخی موانع، با گذشت یک سال و نیم از این قانون در این زمینه پیشرفت خیلی محسوسی در کشور دیده نشده است. البته طی این مدت هم فرصت های زیادی را که می شد بانوان را به کار گیری کرد و برای مشاغل و مسئولیت های مهم آنها را آموزش داد، از دست داده ایم.

آقازاده خاطر نشان کرد: باید با این نگاه از زمان به خوبی استفاده کرد تا عقب ماندگی جبران گردد، چرا که اگر قرار بر این باشد که برای آینده برنامه ریزی کنیم حتما زنان در این آینده نقش بسیار مهمی دارند.

وی ادامه داد: دولت توانمندی و ظرفیت های بانوان باور دارد. اما باید این باور در همه ارگان ها و نهادها شناخته گردد و جامعه ما در واقع به یک دید کاملا عقلانی و منطقی برسد تا بتوانیم بیشتر از حضور زنان در مسئولیت ها در جامعه استفاده کنیم.

آقازاده افزود: طی پنج سال اخیر حضور زنان در میادین اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... بهتر شده و در همین راستا استعداد زنان شکوفا شده است. استعدادها و ظرفیت ها در جامعه وجود داشته ولی دیده نمی شده و زمینه و مجالی برای بروز و ظهور و ارائه آن مهیا نبوده، اما امروز شرایط خیلی بهتر از گذشته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 84

به "107زن طی امسال برای پست های مدیریتی استان مرکزی انتخاب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "107زن طی امسال برای پست های مدیریتی استان مرکزی انتخاب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید