3 نفر از مصدومین حادث سقز در ICU بستری شدند

به گزارش ناق، خبرنگاران/کردستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: 30 نفر از مصدومین آتش سوزی تالار سقز احتیاج به درمان داشتند که از این تعداد 22 نفر در بخش های درمانی(3نفر ICU) بستری شدند و بقیه سرپایی ترخیص شدند.

3 نفر از مصدومین حادث سقز در ICU بستری شدند

فرزین رضاعی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در ساعت 22 پنج شنبه شب مورخه 14 آذر ماه به دنبال حادثه تالار عروسی سوپروایز وقت بیمارستان کد بحران گفت که بلافاصله مسئولین شبکه بهداشت و درمان و مسئولین بیمارستان و پزشکان متخصص و عمومی در تمامی رشته حدود 30 نفر و پرستاران و پرسنل به تعداد 60 نفر در محل اورژانس بیمارستان امام حاضر و امداد رسانی به مصدومین حادثه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه 21 آمبولانس جهت یاری رسان به محل حادثه و بیمارستان اعزام شدند، اضافه نمود: اتوبوس آمبولانس مدیریت حوادث دانشگاه نیز در معیت مدیر حوادث دانشگاه سریعا به سقز اعزام شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اعلام کرد: در این راستا تمامی سیستم بهداشتی و درمانی شهرستان ها و استان های اطراف با هماهنگی معاونت درمان آماده باش کامل داشتند.

رضاعی بیان کرد: تعداد 11 نفر از مراجعین CPR شدند که از این تعداد دو نفر احیاء شده و 9 نفر فوتی به سردخانه منتقل شدند.

وی گفت: 30 نفر از مصدومین آتش سوزی تالار سقز احتیاج به درمان داشتند که از این تعداد 22 نفر در بخش های درمانی(3نفر ICU) بستری شدند و بقیه سرپایی ترخیص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اعلام کرد: امروز کلیه بیماران مجددا توسط جراح ویزیت شدند که یک کودک 8 ساله جهت PICU اعزام هوایی شد و 16 نفر با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

گفتنی است از فوتی ها 4کودک و 5بزرگسال و 2نفر نیز در بیمارستان تامین اجتماعی بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 607

به "3 نفر از مصدومین حادث سقز در ICU بستری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 نفر از مصدومین حادث سقز در ICU بستری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید