99درصد طرح جامع شاهرود انجام شد، آنالیز حریم بند آخر مصوبه

به گزارش ناق، قدرت الله ابک در مصاحبه با خبرنگاران ضمن بیان اینکه در کارگروه امور زیربنایی استان سمنان یکی از هدف گذاری ها اجرای طرح جامع شهر شاهرود مشخص شده است، ابراز داشت: در جلسه شورای برنامه ریزی استان اجرای این طرح بعد از 11 سال مصوب شد که باید در کوتاه ترین زمان به انتها برسد.

99درصد طرح جامع شاهرود انجام شد، آنالیز حریم بند آخر مصوبه

وی بابیان اینکه در شورای برنامه ریزی استان سمنان 99 درصد طرح جامع شاهرود صورت گرفته است، اضافه نمود: یک درصد باقی مانده مربوط به حریم است که در این شورا درخواست آنالیز مجدد آن عنوان شد.

پیگیری آسفالت جاده سد مجن با دستور وزیر

معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه تیمی از استان و شهرستان در خصوص حریم پیشنهادی مجدد در داخل شهر شاهرود تشکیل شد، ابراز داشت: منطقه ویژه اقتصادی و شهرک ها مجدد آنالیز شد که امیدواریم طی هفته آینده مصوبه استانی طرح جامعه شهر شاهرود نهایی می گردد.

ابک بابیان اینکه طرح جامع شهر مجن سرانجام یافته است، توضیح داد: بازدید میدانی شهر کلاته خیج انجام شد و هدف گذاری تحقق طرح جامعه بسطام تا دو ماه آینده خواهد بود و شهر رویان نیز مستقیم به وسیله دفتر فنی با استانداری در حال اجرا است.

وی بابیان اینکه در بازدید وزیر نیرو از سد مجن یکی از درخواست های مردم این شهر آسفالت جاده سد تنگه داستان بود، اضافه نمود: با دستور مستقیم وزیر پیگیری آسفالت این محدوده نیز در امور عمرانی استانداری سمنان در حال پیگیری است.

پیگیری خسارات باغداران شاهرودی از عوامل قهری

معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه پیگیری خسارات باغداران شاهرودی از سرما و تگرگ و عوامل قهری در حال اجرا است، ابراز داشت: هفته آخر شهریورماه سال جاری جلسه ای در استانداری سمنان برگزار و در راستای اجرای بخش نامه بند خ ماده 33 قانون برنامه که در خصوص سرمازدگی باید چه اقداماتی انجام گردد بحث و تبادل نظر شد.

ابک در ادامه توضیح داد: طبق ابلاغیه جهانگیری معاون رئیس جمهور، باید تا سه سال وام های ارائه شده استمهال گردد که تا به امروز باید فرمانداران در جلسات شهرستانی میزان برآورد دقیق خسارات را به استانداری اعلام نمایند تا بتوانیم به وسیله مرکز برای این موضوع درخواست تأمین اعتبار کنیم.

وی بابیان اینکه متأسفانه در ابلاغیه بین جهانگیری و نوبخت یکی از آیتم ها در بخش نامه دیده نشد، اضافه نمود: علت تأخیر ایجادشده اختلاف بین ابلاغیه هیئت وزیران و پولی که آقای نوبخت در اختیار بانک های عامل قرار داده است تا وام ها استمهال گردد که این مورد در اختیار استان نیست ولی در مرکز برای حل آن پیگیری می گردد.

آخرین موضوعات کمیسیون ماده 5

معاون عمرانی استاندار سمنان در پاسخ به جلسه کمیسیون ماده پنج که اخیرا در سالن غدیر استانداری برگزار گردید، ابراز داشت: در این کمیسیون کوشش د تا میزان پرونده ها را به صفر برسانیم و امروز می توانیم ادعا کنیم که هیچ پرونده ای در داخل استانداری بر عهده کمیسیون وجود ندارد.

ابک افزود: مصوبات کمیسیون ماده پنج برای افرادی که درخواست ساخت وساز خارج از ضوابط شهری رادارند که در این خصوص شاید در شهرداری ها و مسکن به خاطر نواقص یا استعلام پرونده ای موجود باشد ولی در استانداری این پرونده ها صفر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 70

به "99درصد طرح جامع شاهرود انجام شد، آنالیز حریم بند آخر مصوبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "99درصد طرح جامع شاهرود انجام شد، آنالیز حریم بند آخر مصوبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید