اعتراض های متعدد کاربران به زاکربرگ جواب داد ، ویژگی لغو ارسال پیغام به پیغام رسان فیسبوک اضافه می گردد

به گزارش ناق، فیسبوک در قالب یک پست اظهار داشت که احتمالا به زودی ویژگی لغو ارسال پیغام ها را به پلتفرم پیغام رسان خود اضافه می نماید. این ویژگی امکان پاک کردن یک پیغام پس از ارسال را فراهم خواهد نمود.

اعتراض های متعدد کاربران به زاکربرگ جواب داد ، ویژگی لغو ارسال پیغام به پیغام رسان فیسبوک اضافه می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، مدتی است که تعداد زیادی از کاربران فیسبوک تقاضا دارند که فرصتی برای پاک کردن پیغام ها پس از ارسال در اختیارشان قرار گیرد. اما این موضوع تا کنون محقق نشده بود.

تا امروز اگر شما پیغامی را به اشتباه یا عمد برای شخصی می فرستادید و مایل بودید آن را پاک کنید، هیچ چاره ای وجود نداشت. اما اکنون این امکان از سوی شورای سیاست گذاری فیسبوک در دست آنالیز است.

بر این اساس ممکن است به زودی یک ویژگی Unsend را روی سیستم خود دریافت کنید. شرکت فیسبوک هم اکنون روی نمونه اولیه از ویژگی Unsend کار می نماید. فیس بوک در ماه آوریل پس از آن که مارک زاکربرگ پیغام های متعددی از منتقدان خود دریافت کرد، وعده داد که به زودی این قابلیت را به پلتفرم خود خواهد اضافه نمود.

فیسبوک در یک پست توییتری نوشت: فیس بوک مسنجر در نهایت روی Unsend Message خود کار می نماید!

در حال حاضر، زمانی که کاربران چیزی را که در مسنجر فرستاده اند حذف می نمایند، پیغام تنها از صندوق ورودی خود شان حذف می گردد . گیرنده هنوز می تواند پیغام را ببیند ویژگی Unsend اجازه می دهد کاربران پیغامهای خود را از هر دو صندوق رودی و خروجی خارج نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 71

به "اعتراض های متعدد کاربران به زاکربرگ جواب داد ، ویژگی لغو ارسال پیغام به پیغام رسان فیسبوک اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض های متعدد کاربران به زاکربرگ جواب داد ، ویژگی لغو ارسال پیغام به پیغام رسان فیسبوک اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید