انتقاد کیم جونگ اون از وضعیت حوزه سلامت کشورش

به گزارش ناق، رهبر کره شمالی در بازدید از یک کارخانه تجهیزات پزشکی از وضعیت حوزه سلامت در کشورش انتقاد کرد.

انتقاد کیم جونگ اون از وضعیت حوزه سلامت کشورش

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در بازدید از کارخانه تجهیزات پزشکی میویانگسان در استان فیونگان در شمال غربی پیونگ یانگ، مدرن و به روز نبودن تجهیزات این کارخانه را محکوم کرد.

وی گفت: در حوزه سلامت عمومی چیزی برای افتخار وجود ندارد.

او در ادامه اظهاراتش وعده داد که به طور شخصی برای به روز کردن کارخانه ها و عملی کردن هدف ارتقای چشمگیر محصولات داخلی، بومی سازی و مدرنیزاسیون کوشش و کار کند.

همچنین وی در بازدید از منطقه ای به نام سامجیون در نزدیکی مرز چین از کمبود کارگران در ساخت خط ریلی برای اتصال به مرز چین که قرار بود سال آینده میلادی تکمیل گردد، انتقاد کرد.

او در این بازدید خواهان افزایش کوشش ها برای ساخت و ساز شد و همچنین برای فراوری الکتریسیته وعده داد.

این بازدیدها هم راستا با بازدیدهای ماه های اخیر کیم جونگ اون از مراکز صنعتی که با زندگی روزمره مردم کره شمالی سروکار دارند، انجام گرفته و ظاهرا رهبر کره شمالی به دنبال تاکید بیشتر بر توسعه اقتصادی است.

آمریکا به جامعه بین الملل تاکید نموده تا تحریم های شدید خود را علیه کره شمالی حفظ نمایند و خزانه داری آمریکا نیز اخیرا اقداماتی را علیه کمپانی های روس و چینی به دلیل نقض این تحریم ها وضع نموده است.

هم چنین رهبر کره شمالی در جریان بازدید از سایت ساختمانی منطقه گردشگری وونسان-کالما نیروهای متخاصم را به کوشش برای سرکوب مردم کره از طریق تحریم های راهزنانه و محاصره متهم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 18

به "انتقاد کیم جونگ اون از وضعیت حوزه سلامت کشورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد کیم جونگ اون از وضعیت حوزه سلامت کشورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید