بهترین رستوران های ارزان قیمت در گوا؛ هند

به گزارش ناق، رستوران های ارزان گوا

گوا شهری ساحلی و تفریحی در ساحل شرقی هند است که با جاذبه های گردشگری فراوانش سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود می کشاند. در سرتاسر گوا رستوران ها و کافه های مختلفی وجود دارند که خوشمزه ترین غذاهای هندی و غذاهای محلی گوا را به مشتریان ارائه می نمایند. در این مطلب قصد داریم بهترین رستوران های ارزان گوا را معرفی کنیم که خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای هندی و گوا را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه سرو می نمایند. اگر قصد سفر به گوا را دارید و دوست دارید سفری ارزان و مالی را تجربه کنید این مطلب برایتان بسیار مفید خواهد بود. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین رستوران های ارزان قیمت در گوا؛ هند

بریانی پّلِس | Biryani Palace

بریانی پلس یا قصر بریانی همان طور که از اسمش تعیین است مکانی برای امتحان کردن خوشمزه ترین بریانی های هندی و یکی از بهترین رستوران های ارزان گوا است. در این جا ضروری است شرح بدهیم که بریانی هندی کاملا با غذای بریان یا بریانی که در اصفهان طبخ می گردد تفاوت دارد. بریانی هندی غذایی پلویی است که از ترکیب برنج، مرغ یا گوشت و سبزیجات و ادویه های مختلف تهیه می گردد. البته دستور تهیه این غذا در هر منطقه از هند متفاوت است اما در رستوران بریانی پلس می توانید خوشمزه ترین بریانی ها را امتحان کنید. دکور و فضای این رستوران کاملا به سبک تزیینات گوایی است و با فانوس ها و لامپ هایی که از سقف آویزاناست و مبلمان از جنس بامبو مکانی دلنشین برای غذا خوردن به وجود می آورد. اگر به این رستوران رفتید پیشنهاد می کنیم دام بریانی یا کالاماری بریانی را امتحان کنید که هر دو همراه با نان و ترشی سرو می شوند. البته از آن جا که این رستوران در گوا نهاده شده غذاهای دریایی هم در منوی رستوران وجود دارد که می توانید تازه ترین ماهی ها را هم سفارش بدهید و نوش جان کنید. قیمت غذاها هم کاملا مقرون به صرفه و مالی هستند و با خیال راحت می توانید دلی از عزا در بیاورید.

  • آدرس: Anjuna Beach Road, Dmello Vaddo, Anjuna, Goa

رستوران ویوا پانجیم | Viva Panjim

این رستوران کوچک و دنج که داخل کوچه ای باریک نهاده شد در بین توریست ها و مردم محلی به یک اندازه شهرت پیدا نموده و یکی از بهترین رستوران های ارزان گوا به حساب می آید. رستوران ویوا پانجیم داخل خانه ای تاریخی و 150 ساله نهاده شده که با سبک معماری پرتغالی فضایی جالب و دلنشین برای غذا خوردن به وجود آورده است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای محلی گوا مثل چیکن ویندالو، کاری میگوی گوا یا پای مرغ سوخاری را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه سفارش بدهید. غذاهای دریایی این رستوران هم طیف متنوعی از غذاهای محلی و دریایی منطقه را به مشتریان ارائه می دهد. قیمت غذاها در این رستوران چندان بالا نیست و به همین دلیل می توانید با خیال راحت غذاهای خوشمزه رستوران را سفارش بدهید و شکم گردی کنید.

  • آدرس: 178, Altinho, Panjim, Goa

رستوران آنانداشرام | Anandashram

در این رستوران می توانید بهترین تالی هندی را با قیمتی بسیار مناسب امتحان کنید. اگر نمی دانید تالی چیست باید بگوییم که این غذای معروف هندی در واقع یک سینی غذاست که غذاهای مختلف در پیاله های کوچک ریخته می شوند و همراه با گوشت، مرغ، نان و سالاد و ترشی و … یکجا سرو می شوند. تالی ماهی یکی از محبوب ترین غذاهای این رستوران است که از ماهی (معمولا ماهی خال خالی)، کاری سبزیجات، برنج، نان چاپاتی، ترشی، سالاد و نوشیدنی هندیِ سول کادی (sol kadi) تشکیل شده است. البته تالی های کاملا گیاهی، تالی میگو و تالی جوجه و مرغ هم در این رستوران ارائه می گردد. منوی رستوران آنانداشرام تنها به تالی محدود نمی گردد و گزینه های دیگری مثل غذاهای گوشتی و کباب و طیف متنوعی از نوشیدنی هم پیش روی شما خواهد بود. رستوران آنانداشرام یکی از بهترین رستوران های ارزان گوا است که برای مسافرانی که بودجه اندکی دارند بسیار مناسب است.

  • آدرس: Santa Inez, Panjim

رستوران فاتیما کورنر | Fatimas Corner

اگر در ساحل آگوندا هستید و به دنبال یکی از بهترین رستوران های ارزان گوا می شد به رستوران فاتیما کورنر بروید. محیط و فضای گرم و صمیمی و غذاهای دریایی و محلی ارزان و خوشمزه باعث شده اند این رستوران محبوبیت زیادی در بین توریست ها و گردشگران پیدا کند. چیکن تندوری این رستوران بسیار لذیذ و خوشمزه است و اگر دوست دارید غذایی غیردریایی بخورید آن را اکیدا پیشنهاد می کنیم. با این حال، نمی توان به گوا رفت و از غذاهای دریایی خوشمزه و مشهورش غافل شد. خوشبختانه قیمت غذاها در این رستوران زیاد بالا نیست و با خیال راحت می توانید انواع غذاهای دریایی محلی گوا را سفارش بدهید و امتحان کنید. در کنار غذاها، نوشیدنی های گوارا و آب میوه های تازه و طبیعی هم سرو می گردد.

  • آدرس: Fatimas Corner, Agonda, Goa

رستوران چانکی چیکن | Chunky Chicken

این رستوران زنجیره ای طیف وسیعی از بهترین کباب ها، همبرگرها، مرغ سوخاری و شاورما را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان ارائه می نماید و به عنوان یکی از بهترین رستوران های ارزان گوا شهرت زیادی پیدا نموده است. شعبه گوای این رستوران در یک ساختمان کوچک و زرد رنگ نهاده شده و با میز و جایگاه های رنگارنگ، مکانی شاد و دلباز برای غذا خوردن به وجود آورده است. این رستوران پاتوق مردم محلی هم محسوب می گردد و اگر یک وعده غذای لذیذ و ارزان می خواهید به این رستوران بیایید. البته از آنجا که غذاهای این رستوران عمدتا سرخ کردنی و فست فودی هستند انتظار غذایی رژیمی و کم چرب را نداشته باشید.

  • آدرس: Rua do Pinto Cordeiro, Opposite Stomach Restaurant, Alankar Theatre, Mapusa

رستوران فَت فیش | Fat Fish

در لیست بهترین رستوران های ارزان گوا رستوران فت فیش رستورانی نسبتا گران قیمت به حساب می آید و مثلا تالی ماهی حدود 250 روپیه هزینه خواهد داشت. با این حال به دلیل طعم لذیذ و خوشمزه غذاهایش آن را هم به شما معرفی می کنیم. در این رستوران می توانید علاوه بر تالی هندی، انواع غذاهای دریایی مثل خرچنگ شکم پر یا ماسالای کوسه را در فضایی بسیار گرم و دلنشین سفارش بدهید. اگر می خواهید تجرب ای بی نظیر از غذاها و آشپزی گوا داشته باشید رستوران فت فیش پیشنهادی بسیار مناسب و ایده آل است.

  • آدرس: Agar Wadoo, Calangute - Arpora Road, Bardez

رستوران شعر پنجاب | Sher E Punjab

یکی دیگر از بهترین رستوران های ارزان گوا رستورانی به نام شعر پنجاب است که انواع غذاهای هندی و محلی گوا را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می نماید. اگر در جهت رفتن به ساحل، دلتان هوس یک چیکن تیکه ماسالی اصیل و خوشمزه را نموده این رستوران بهترین انتخاب است. این رستوران بیشتر به آشپزی و غذاهای شمال هند اختصاص دارد و مثلا اگر تالی ماهی گوا را می خواهید بهتر است رستورانی دیگر را انتخاب کنید. در این رستوران می توانید از بین طیف متنوعی از غذاهای خوشمزه هندی مثل انواع کاری و … به دلخواه انتخاب کنید و از طعم دلچسب و لذیذ آن ها لذت ببرید. این رستوران در بین مسافرانی که با بودجه کم سفر می نمایند بسیار محبوب و مشهور شده است.

  • آدرس: 18th June Rd, Panjim

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 153

به "بهترین رستوران های ارزان قیمت در گوا؛ هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های ارزان قیمت در گوا؛ هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید