جذب تسهیلات اشتغال فراگیر ایلام به میانگین کشوری برسد

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، ایوب درویشی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: دستگاه های مسئول به همراه بانک های عامل تا فرصت باقیمانده در 15 شهریورماه باید بطور شبانه روزی نسبت به بررسی پرونده های تشکیل گردیده اقدام نمایند تا حداکثر استفاده را از تسهیلات اختصاصی به ایلام ببریم.

جذب تسهیلات اشتغال فراگیر ایلام به میانگین کشوری برسد

وی تاکید نمود: اگر نتوانیم سهمیه اختصاص یافته را جذب کنیم سایر استان هایی که در این زمینه موفق بوده اند، این تسهیلات به آنان واگذار می گردد.

معاون استاندار ایلام اظهار داشت: 108 میلیارد تومان در مجموع از این محل به استان ایلام تسهیلات اشتغالزایی اختصاص یافته که می تواند در تحرک بخشی به حوزه کسب و کار در استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

درویشی اضافه نمود: پرداخت تسهیلات به پرونده های تشکیل گردیده در هفته های اخیر شتاب گرفته و امیدواریم با همراهی بانک ها هرچه سریع تر این پرونده ها منجر به عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات شوند.

وی اظهار داشت: باید روند ارائه تسهیلات در استان با میانگین کشوری مقایسه و رتبه استان در کشور معین گردد.

وی با بیان این که هدف از ارائه تسهیلات ایجاد اشتغال است، بیان داشت: تا وقتی که تسهیلات مورد نظر در اختیار متقاضی قرار نگرفته و افراد نسبت به اجرای طرح و جذب نیرو و ایجاد اشتغال اقدام نکرده اند به نتیجه مطلوب نرسیده ایم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 28 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 10

به "جذب تسهیلات اشتغال فراگیر ایلام به میانگین کشوری برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب تسهیلات اشتغال فراگیر ایلام به میانگین کشوری برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید