داوود رفعتی: 80 درصد بازی های هفته دهم به خوبی قضاوت شد، تنها در 2 بازی مشکل داوری وجود داشت

به گزارش ناق، داوود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال مدعی شد که 80 درصد بازی های هفته دهم لیگ برتر به خوبی قضاوت شده است.

داوود رفعتی: 80 درصد بازی های هفته دهم به خوبی قضاوت شد، تنها در 2 بازی مشکل داوری وجود داشت

داوود رفعتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اشتباهات داوری در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: داوری ها خوب شده است و در دیدارهایی که این هفته برگزار گردید، تنها در دو بازی مشکل داوری وجود داشت. معنای آن هم این است که 80 درصد بازی ها به خوبی قضاوت شده است.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال همچنین خاطر نشان کرد: قبول داریم که در دو بازی این هفته (استقلال - سپاهان و سایپا - پرسپولیس) اشتباهاتی اتفاق افتاده است. قطعاً به داورانی که اشتباه نمایند، قضاوت داده نمی گردد، اما اعلام نمی کنیم چه مدت محروم هستند. فرض کنید بگوییم فلان داور سه جلسه محروم شده است، آیا او پس از انتها محرومیتش می تواند قضاوت خوبی داشته باشد؟ آیا نباید شخصیت داور را حفظ کرد؟

وی در ادامه اضافه کرد: داوران هم اشتباه می نمایند، اما باید عملکرد آنها آنالیز گردد. قطعاً در نیم فصل هم کلاس های آموزشی برگزار می کنیم تا اشتباهات کمتر گردد. البته پیش از شروع فصل نیز کمیته داوران مدرس تراز اول به ایران آورد و برای داوران تدریس شد.

رفعتی در واکنش به اینکه گفته می گردد او بازنشسته نیروی دریایی است، گفت: انسان می تواند خیلی جاها باشد، اما من بازنشسته نیستم!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 85

به "داوود رفعتی: 80 درصد بازی های هفته دهم به خوبی قضاوت شد، تنها در 2 بازی مشکل داوری وجود داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوود رفعتی: 80 درصد بازی های هفته دهم به خوبی قضاوت شد، تنها در 2 بازی مشکل داوری وجود داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید