دفاتر اطلاعات جهانگردی در گلستان راه اندازی می گردد

به گزارش ناق، وی اضافه نمود: به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به گردشگران سازمان هواپیمایی کشوری، راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سازمان بنادر و کشتیرانی، شهرداری ها، سازمان پایانه ها و گمرک موظف اند محل مناسبی را برای استقرار دفاتر اطلاعات جهانگردی در مبادی ورودی و خروجی و داخل شهرها را در اختیار سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قرار دهند.

دفاتر اطلاعات جهانگردی در گلستان راه اندازی می گردد
شوری، راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سازمان بنادر و کشتیرانی، شهرداری ها، سازمان پایانه ها و گمرک موظف اند محل مناسبی را برای استقرار دفاتر اطلاعات جهانگردی در مبادی ورودی و خروجی و داخل شهرها را در اختیار سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قرار دهند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان توضیح داد: در راستای اجرایی شدن بند ب ماده 92 قانون برنامه ششم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و باهدف رعایت سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و واگذاری امور به بخش خصوصی و با توجه به ماده 3 آئین نامه اجرایی (قانون توسعه صنعت ایران گردی و جهانگردی) مصوب هیئت وزیران دستگاه های مرتبط موظف شدند تا فضای لازم در این خصوص را در اختیار این اداره کل قرار دهند.

وی اضافه کرد: در جلسه مشترک با این دستگاه ها در مورد ارائه خدمات به گردشگران و معرفی جاذبه های گردشگری استان مقرر شد تا با جانمایی استقرار کیوسک ها و فضاهای اطلاع رسانی، دفاتر اطلاع رسانی اطلاعات جهانگردی جهت ارائه خدمت به گردشگران اقدام گردد.

تجری گفت: ترمینال، ورودی فرودگاه گرگان، ایستگاه راه آهن گرگان، مبادی ورودی شهرها و همچنین روستاهایی که در زمینهٔ ارائه خدمات به گردشگران فعال اند در مرحله اول کاری قرار دارند و به تدریج سایر نقاط نیز به ارائه خدمت می پردازند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 75

به "دفاتر اطلاعات جهانگردی در گلستان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاتر اطلاعات جهانگردی در گلستان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید