روستاهای ملارد باید دارای حریم شوند

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، حسین توکلی کجانی عصر سه شنبه در ملاقات مردمی با اهالی روستای قبچاق که در مسجد روستا برگزار گردید طی سخنانی گفت: نگاه مسئولین ملارد نگاه همدلی است چرا که با همدلی و انسجام همه مسائل قابل حل و پیگیری می گردد.

روستاهای ملارد باید دارای حریم شوند

توکلی کجانی در ادامه با اشاره به اینکه حریم برخی از روستاهای ملارد درگیر ساخت و ساز شده است اضافه کرد: در حوزه روستاهای ملارد با پدیده ای به نام ساخت حریم روستاها روبرو هستیم که در این موضوع خود روستاییان سود نمی برند و عده ای از افراد از این فضا سواستفاده می نمایند و با باغچه سازی و سرایدار شدن روستاییان این کارها انجام می گردد.

وی با بیان اینکه مسائلی در زمینه آب روستایی وجود دارد که با کوشش مسئولین مربوطه باید حل گردد گفت: امروز اگر مسئولین ابفا اقدام انجام ندهند قطعا سال بعد مسائل بیشتر خواهد شد لذا ضروری است که از همین امروز برای آینده برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد.

سرپرست فرمانداری ملارد در خصوص یاری های مالی به حوزه فرهنگی مذهبی گفت: مسائل مذهبی در ردیف بودجه دهیاری ها است و خارج از آن هم تا 20 الی 30 درصد کار صورت بگیرد حتما یاری صورت خواهد گرفت.

وی گفت: در خصوص بنیاد مسکن باید برسی گردد حتما برنامه ریزی گردد و الحاقی وجوددارد سرانه ها تعیین گردد چرا روستایی با داشتن 3 هزار نفر جمعیت باید از سرانه های ورزشی بی بهره باشد.

توکلی کجانی در خصوص درآمد شهرداری از حریم شهر و روستاها گفت: ضروری است که یک باک اطلاعاتی تشکیل گردد تا میزان درآمد شهرداری ها از حریم شهر و روستا ها تعیین گردد و در این راستا اگر شهرداری ها فاصله ای بین شهر و روستا جایی که مدیر ندارد باید مشکلش حل گردد و روستاها دارای حریم بشوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 67

به "روستاهای ملارد باید دارای حریم شوند" امتیاز دهید

2 کاربر به "روستاهای ملارد باید دارای حریم شوند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستاهای ملارد باید دارای حریم شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید