لایق: مسئله ای با بنی تمیم ندارم، کار بعضی ها به هم ریختن فدراسیون است

به گزارش ناق، دبیر فدراسیون کشتی گفت: من کارم را در بخش اداری و در حوزه کاری خودم انجام می دهم؛ هیچ کسی هم در این حوزه دخالتی ندارد و مشکل خاصی با کسی ندارم.

لایق: مسئله ای با بنی تمیم ندارم، کار بعضی ها به هم ریختن فدراسیون است

رضا لایق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در واکنش به شایعه اختلافش با فدراسیون کشتی گفت: من هیچ مسئله ای با فدراسیون ندارم و کارم را انجام می دهم. بعضی ها کارشان این است که چنین حرف هایی را مطرح نمایند و فدراسیون را به هم بریزند، این اتفاقات همیشه بوده، درحالیکه کار ما در فضایی آرام پیش می رود و به دنبال پیش بردن کارهای مان در آرامش هستیم.

وی در مورد اینکه گفته می گردد سرپرست فدراسیون، لایق را به بازی نمی گیرد! تاکید نمود: من کارم را در بخش اداری و در حوزه کاری خودم انجام می دهم. هیچ کسی هم در این حوزه دخالتی ندارد و مشکل خاصی هم با کسی ندارم. ما منتظریم تا تکلیف انتخابات روشن گردد و اصل کار برای ما برگزاری مجمع است.

لایق در خصوص موضوع بازنشسته ها که گفته می گردد دلیل اصلی عدم برگزاری انتخابات کشتی است، توضیح داد: این موضوع به صورت شفاهی حل شده و حالا باید به صورت مکتوب تاییدیه آن بیاید که هیئت های ورزشی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشسته ها نمی شوند و مسئله ای برای ادامه فعالیت در استان های شان ندارند. این مسئله حتما رفع شده که مسئولان ورزش در موردش صحبت نموده اند، فقط باید کارهای اداری اش انجام گردد. ضمن اینکه ما سه هیئت کشتی داریم که با سرپرست اداره می شوند و ثبت نام از نفرات انجام شده و یقیناً تا پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی، انتخابات این استان ها هم برگزار می گردد.

دبیر فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که چقدر دریافت میزبانی از ایران در عدم حضور تیم ملی آزاد در جام جهانی روسیه موثر بود، گفت: قطعا این هم نقش داشت. زمانی که اعلام شد این رقابت ها با شرکت 5 تیم اول جهان و یک تیم منتخب برگزار می گردد، کادر فنی آزاد هم حضور در جام جهانی را از برنامه های فنی اش خارج کرد و جام های دیگری را گنجاند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 130

به "لایق: مسئله ای با بنی تمیم ندارم، کار بعضی ها به هم ریختن فدراسیون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایق: مسئله ای با بنی تمیم ندارم، کار بعضی ها به هم ریختن فدراسیون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید