مهدوی کیا: چنان روی میز کوبیدم که هنوز دستم درد می نماید

به گزارش ناق، به قدری استرس و هیجان داشتم که باور نمی کنید. آنقدر روی میز کوبیدم که هنوز دستم درد می نماید. واقعا نمی توانم میزان خوشحالی ام از صعود پرسپولیس را بیان کنم.

مهدوی کیا: چنان روی میز کوبیدم که هنوز دستم درد می نماید

به گزارش خبرنگاران ، توصیف مهدی مهدوی کیا از سه شنبه پراسترسی که گذراند، حال و هوای همه پرسپولیسی ها را به تصویر می کشد. به ویژه جایی که می گوید: به قدری استرس و هیجان داشتم که باور نمی کنید. آنقدر روی میز کوبیدم که هنوز دستم درد می نماید. واقعا نمی توانم میزان خوشحالی ام از صعود پرسپولیس را بیان کنم.

مهدوی کیا صحبت هایش را این طور ادامه می دهد: روزهای بزرگ زیادی را در فوتبال دیده ام و بازی برگشت پرسپولیس و السد هم یکی از آنها بود. پرسپولیس روزهایی فوق العاده و استثنایی را پشت سر می گذارد و آنچه این موفقیت را زیباتر نموده، مسائلی است که پرسپولیس علاوه بر مسائل همیشگی اش با آنها هم دست به گریبان بود . مدیریت این وضعیت، کار مهمی بود. بازیکنان واقعا با غیرت و عالی کار کردند تا به آنها افتخار کنیم. بزرگی برانکو و کاری که انجام داد هم اصلا جای صحبت ندارد. او خارق العاده است و همه این خوشحالی ها با خوشحالی طرفداران و دیگر مردم کشورم دوچندان می گردد.

و این هم سرانجام بخش صحبت های مهدوی کیا: من در تیم نیستم ولی ناگفته پیداست که موفقیت امروز پرسپولیس، حاصل اتحاد و همدلی اعضای تیم و مدیریت باشگاه است. پرسپولیس در وضعیتی به این مرحله رسیده که تیم های دیگر در مواجهه با آن دچار نزول می شوند. حمایت طرفداران هم بی نظیر است. امیدوارم در فینال هم شاهد اتفاقات خوبی باشیم و جام قهرمانی را تصاحب کنیم. هر چند حضور در فینال با این شرایط سخت هم خودش در حکم قهرمانی است.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 82

به "مهدوی کیا: چنان روی میز کوبیدم که هنوز دستم درد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدوی کیا: چنان روی میز کوبیدم که هنوز دستم درد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید