نمایشگاه 40 عکس 40 عکاس در رشت گشایش یافت

به گزارش ناق، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه 40 عکس، 40 عکاس روز یکشنبه با حضور مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان استان گیلان و همچنین شهرداری رشت و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنری در رشت گشایش یافت.

نمایشگاه 40 عکس 40 عکاس در رشت گشایش یافت

در این نمایشگاه مجموعه ای از آثار عکاسان گیلانی با موضوع حماسه حضور، نماز و نیایش، جوانان، ورزش، ورزش بانوان، نشاط و امید و سازندگی و دستاوردهای انقلاب به نمایش گذاشته شده است.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه صبح ها ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت 15 الی 20 به نگارخانه مارلیک واقع در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت مراجعه نمایند.

در این نمایشگاه آثاری از امیر آقایی، الهه فلاح بلندطبع، اصغر عبدی، امیرمحبوب یگانه، حسین خائف، امیرصالح غنجی، حسن جوری، حسین داداش زاده، حسین شمس، رضا احمدپور، روح الله خانزاده، زهرا جوری، زینب صبوری، سیدمحمد شاداب، سیدمرتضی جوانمرد، سیده جهان معصومی، عباس عاشوری، علی شفیعی کلی، علی کتمان، محمد ابراهیمی، علیرضا آذرم، مجتبی محمدی، محمد آهنگر، محمدرضا کشازرع، مژگان زینعلی، مصطفی عاشوری، میثم پورجعفری، مهدی کرمی و نسترن نعمتی به نمایش گذاشته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 157

به "نمایشگاه 40 عکس 40 عکاس در رشت گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه 40 عکس 40 عکاس در رشت گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید