از اندونزی، رضازاده: مرادی باید پاسخگوی نتایج وزنه برداری باشد ، نتایج نشان می دهد برای وزنه برداری کاری نکردیم

به گزارش ناق، رئیس پیشین فدراسیون وزنه برداری گفت: سطح مسابقات وزنه برداری بازی های آسیایی بالا نیست که ما اینقدر بد نتیجه گرفته ایم و مرادی باید پاسخگوی نتایج وزنه برداری باشد.

از اندونزی، رضازاده: مرادی باید پاسخگوی نتایج وزنه برداری باشد ، نتایج نشان می دهد برای وزنه برداری کاری نکردیم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حسین رضازاده، رئیس پیشین فدراسیون وزنه برداری بعد از عملکرد ضعیف علی هاشمی و محمدرضا براری در رقابت های امروز بازی های آسیایی جاکارتا گفت: این که از هشت وزنه بردار اعزامی ما چهار نفر اوت شدند، خیلی بد است. این نشان می دهد که ما اصلاً کاری برای وزنه برداری نکرده ایم. به نظرم مرادی باید پاسخگوی این نتایج باشد. سطح بازی های آسیایی بالا نیست که ما این قدر بد نتیجه گرفته ایم.

وی ادامه داد: قبلاً هم گفته بودم که چهار مدال می گیریم. تا الان دو مدال را گرفته ایم و به امید خدا فردا (دوشنبه) هم در سنگین وزن بهداد سلیمی و سعید علی حسینی مدال های طلا و نقره را خواهند گرفت. این دو نفر وضعیت شان خوب است و رقیب شان وزنه بردار ازبکستانی است.

اسطوره فوق سنگین وزنه برداری ایران اضافه نمود: با این شرایط رکوردی که من از بچه ها می بینم احتمالش خیلی ضعیف است بتوانیم در مسابقات جهانی که دو ماه دیگر برگزار می گردد، نتیجه خوبی بگیریم، چرا که تیم های چین و قزاقستان هم محرومیت شان تمام می گردد و آنها هم به جمع رقبای ما اضافه می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 23

به "از اندونزی، رضازاده: مرادی باید پاسخگوی نتایج وزنه برداری باشد ، نتایج نشان می دهد برای وزنه برداری کاری نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، رضازاده: مرادی باید پاسخگوی نتایج وزنه برداری باشد ، نتایج نشان می دهد برای وزنه برداری کاری نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید