احتمال عرضه اولین گوشی تاشو Oppo تا ماه آینده

به گزارش ناق، گفته می شود شرکت Oppo احتمالا تا ماه آینده نخستین گوشی های تاشوی خود را عرضه خواهد کرد.

احتمال عرضه اولین گوشی تاشو Oppo تا ماه آینده

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران به نقل از gsmarena، از مدت ها پیش شایعه شده بود که شرکت Oppo در حال کار بر روی اولین گوشی هوشمند تاشو خودش است و در ابتدا قرار بود این گوشی در سال جاری وارد بازار شود. طبق برخی شایعات گفته می شد این گوشی در نیمه اول سال 2021 عرضه می شود. این اتفاق نیفتاد، اما ظاهرا شرکت Oppo قصد دارد این گوشی را تا انتها سال میلادی عرضه کند.

در واقع طبق جدیدترین شایعه ها در خارج از چین، باید انتظار داشته باشیم که این گوشی تاشو در ماه نوامبر معرفی شود. به نظر می رسد این گوشی دارای صفحه نمایش 8 اینچی تاشو باشد که به نرخ تازه سازی 120 هرتز به فناوری LTPO (اکسید پلی کریستالی دمای پایین) مجهز است. احتمال می رود این صفحه نمایش از طریق سامسونگ ساخته شود.

این تلفن از پردازنده کوالکام Snapdragon 888 استفاده می کند که با توجه به جدول زمانی عرضه پردازنده ها عجیب به نظر می رسد. جانشین پردازنده 888 Snapdragon باید در ماه دسامبر رونمایی شود، زیرا عرضه یک یا دو گوشی با این پردازنده در بازار چین تا انتها سال جاری رسمی شده است.

در هر صورت کسی که اطلاعات این تلفن را منتشر کرده به این موضوع اشاره می کند که گوشی تاشو Oppo ارزان نخواهد بود. تا به امروز هیچ اشاره ای به عرضه این دستگاه در سطح جهانی نشده است. با اطمینان می توان فرض کرد که در بازار چین عرضه می شود، اما باید منتظر ماند و دید که آیا مانند Mix 4 شیائومی تنها در بازار این کشور باقی می ماند یا عرضه گسترده تری خواهد داشت.

شایعات قبلی از دوربین تاشو Oppo نشان می دهد این گوشی هوشمند با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی عرضه می شود و همچنین حسگر اثر انگشت آن در لبه تلفن واقع شده است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1818

به "احتمال عرضه اولین گوشی تاشو Oppo تا ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال عرضه اولین گوشی تاشو Oppo تا ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید