برگزاری دوره های مهارت افزایی برای معتادان متجاهر کرمانشاه

به گزارش ناق، دادستان کرمانشاه از برگزاری دوره های مهارت افزایی برای معتادان متجاهر کرمانشاه اطلاع داد.

برگزاری دوره های مهارت افزایی برای معتادان متجاهر کرمانشاه

دادستان کرمانشاه با اعلام اینکه اکنون 513 معتاد متجاهر در کمپ ماده 16 کرمانشاه در شرایط خوبی نگهداری می شوند، گفت: در این کمپ علاوه بر اینکه به معتادین متجاهر یاری می گردد تا اعتیاد خود را ترک نمایند، دوره های مهارت افزایی هم برای آنها برگزار می گردد و حتی گواهینامه فنی و حرفه ای می گیرند.

شهرام کرمی پس از بازدید از کمپ ماده 16 کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اضافه نمود: معتادین بهبود یافته پس از خروج از کمپ با استفاده از مهارتی که آموخته اند می توانند وارد بازار کار شوند تا به این شکل دوباره وارد چرخه اعتیاد نشوند.

وی با اشاره به اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهر کرمانشاه، اظهار کرد: طبق آنالیز های اجرا شده جمع آوری معتادین متجاهر تا 50 درصد به کاهش سرقت های خُرد یاری خواهد نمود.

دادستان کرمانشاه در ادامه با ابراز رضایت از کیفیت شرایط فراهم شده برای معتادین متجاهر در این کمپ، مطرح نمود: خوشبختانه از نظر تغذیه ای و سکونت شرایط بسیار خوبی برای این معتادین فراهم شده است.

کرمی در خاتمه ابراز امیدواری کرد در آینده به منظور جمع آوری بیشتر معتادین متجاهر از سطح شهر کرمانشاه، مسئولین متولی تعداد کمپ های بیشتری احداث نمایند.

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 2094

به "برگزاری دوره های مهارت افزایی برای معتادان متجاهر کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره های مهارت افزایی برای معتادان متجاهر کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید