ترفند لیورپول برای ناکامی رئال مادرید در جذب مانه

به گزارش ناق، باشگاه لیورپول میخواهد دست باشگاه رئال مادرید را از به خدمت دریافت مهاجم سنگالی اش کوتاه کند.

ترفند لیورپول برای ناکامی رئال مادرید در جذب مانه

به گزارش خبرنگاران، نشریه میرر چاپ انگلیس اخیراً اعلام نموده بود، باشگاه رئال مادرید، سادیو مانه را یکی از اولویت های خود برای فصل نقل وانتقالات تابستانی پیش رو در نظر گرفته و امیدوار است با پیشنهادی 140 میلیون پوندی (154 میلیون یورویی) لیورپول را برای فروش این مهاجم گلزن متقاعد کند، اما به نظر می رسد لیورپولی ها تمایلی به فروش مهاجم سنگالی خود ندارند.

سایت انگلیسی فوتبال اینسایدر اکنون خبر می دهد باشگاه لیورپول در نظر دارد برنامه باشگاه رئال مادرید برای به خدمت دریافت مانه 27 ساله را با ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به هم بزند. براساس این گزارش باشگاه لیورپول پیشنهادی به این مهاجم سنگالی ارائه خواهد داد که ممکن است او را تا سرانجام دوران حرفه ای اش در آنفیلد نگه دارد.

پیش از این نشریه Le10Sport فرانسه گزارش داده بود، مدیران باشگاه رئال مادرید با مدیر برنامه های مهاجم سنگالی تیم فوتبال لیورپول تماس گرفته و در خصوص انتقال این بازیکن بحث و گفتگو نموده اند.

مانه که در سال 2016 با قراردادی پنج ساله به ارزش 34 میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، تا به امروز در 161 بازی برای این تیم به میدان رفته و 77 گل نیز به ثمر رسانده است.

این مهاجم سنگالی که تا سرانجام ماه ژوئن 2023 با لیورپول قرارداد دارد، این فصل هم در فرم و شکل خیلی خوبی است و در 38 بازی از رقابت های مختلف، آمار 18 گل زده و 12 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 978

به "ترفند لیورپول برای ناکامی رئال مادرید در جذب مانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند لیورپول برای ناکامی رئال مادرید در جذب مانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید