توییتر حسابهای غیرفعال را در تاریخ 20 آذرماه حذف می نماید

به گزارش ناق، توییتر ایمیلی را برای کاربران دارای حسابهای غیرفعال ارسال نموده و هشدار داده است که تمامی حساب های غیرفعال را تا تاریخ 11 دسامبر برابر با بیستم آذرماه امسال غیرفعال خواهد نمود.

توییتر حسابهای غیرفعال را در تاریخ 20 آذرماه حذف می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، توییتر از این تاریخ اقداماتی را انجام می دهد و میخواهد حساب هایی را که بیش از شش ماه به آنها وارد نشده اید ، حذف کند.

سخنگوی توییتر ضمن تایید این خبر گفت: به عنوان بخشی از تعهد ما برای خدمت به مکالمه عمومی ، ما در کوشش هستیم تا حسابهای غیرفعال را پاک کنیم تا اطلاعات دقیق تر و معتبری را ارائه دهیم که افراد می توانند در توییتر به آنها اعتماد نمایند. بخشی از این کوشش مردم را ترغیب می نماید تا هنگام ثبت نام یک حساب کاربری ، به طور فعال وارد سیستم شده و از توییتر استفاده نمایند ، همانطور که در خط مشی حساب های غیرفعال ما آمده است.

ما آنالیز بسیاری از حساب هایی که بیش از شش ماه در توییتر غیرفعال بوده اند را آغاز نموده ایم تا به آنها اطلاع دهیم که به دلیل عدم استفاده طولانی مدت، ممکن است حساب های آنها حذف گردد. گفته می گردد که حذف حسابها طی چند ماه انجام می گردد و براساس این گزارش همه حساب ها ناگهان حذف نمی شوند.

متن ایمیلی که برای حسابهای غیرفعال ارسال شده به توضیح زیر است:

سلام،

برای ادامه استفاده از توییتر ، باید با شرایط فعلی ، خط مشی رازداری و استفاده از کوکی موافقت کنید. این امر نه تنها به شما امکان می دهد تا در خصوص اطلاعاتی که با ما به اشتراک می گذارید بهترین تصمیم را بگیرید بلکه به شما امکان می دهد از حساب توییتر خود نیز بهره ببرید. اما اول ، شما باید قبل از 11 دسامبر 2019 ، وارد سیستم شوید و پیگیری های روی صفحه را دنبال کنید ، در غیر این صورت حساب شما از توییتر حذف می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 582

به "توییتر حسابهای غیرفعال را در تاریخ 20 آذرماه حذف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر حسابهای غیرفعال را در تاریخ 20 آذرماه حذف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید