تیم کاناپولو عنوانی بهتر از شانزدهمی در مسابقات جهانی کسب می نماید

به گزارش ناق، اشکان صیادی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: تیم کانوپولوی مردان ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی در آسیا توانست جواز حضور در مسابقات جهانی را بدست آورد. خوشبختانه مسئولین نیز به ما قول دادند که با کسب این مدال طلا همکاری لازم را برای حضورمان در رقابتهای جهانی خواهند کرد.

تیم کاناپولو عنوانی بهتر از شانزدهمی در مسابقات جهانی کسب می نماید

وی اضافه نمود: اردوهای متعددی برگزار گردید و در نهایت با ترکیب هفت نفر راهی کانادا شدیم. از شرایط تیم و اردوهای برگزار گردیده راضی بودم و خدا را شکر وضعیت تیم خوب است.

سرمربی تیم ملی کانوپولوی کشورمان گفت: البته مسائلی نیز داشتیم ولی با تدابیر مسئولین این مسائل حل شد تا تیم بتواند به کانادا برود.

وی با بیان اینکه تیم کانوپولو قبل از این نیز در رقابتهای دنیای حاضر بوده است، گفت: ما قبلا مقامی بهتر از شانزدهم را کسب نکرده بودیم اما این بار در مسابقات دنیای دنبال مقام بهتری هستیم.

صیادی گفت: بازیها از نهم مردادماه شروع می گردد و تیم ما طبق برنامه از دهم مرداد مسابقه دارد. طبق قرعه در گروه ششم با تیم های برزیل، انگلیس و سوئیس هم گروهیم. تیم سوئیس سرگروه تیم ماست که در روز دهم مرداد در اولین گام به مصاف این تیم خواهیم رفت. همان روز نیز با برزیل قهرمان آمریکای جنوبی مسابقه داریم و فردای آن روز با انگلیس.

مسابقات کانوپولوی قهرمانی دنیا از نهم تا چهاردهم مردادماه در راند کانادا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 516

به "تیم کاناپولو عنوانی بهتر از شانزدهمی در مسابقات جهانی کسب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم کاناپولو عنوانی بهتر از شانزدهمی در مسابقات جهانی کسب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید