در سفر به برلین کجا اقامت کنیم؟

به گزارش ناق، برلین مرکز آلمان و یکی از زیباترین و مجذوب کننده ترین شهرهای آلمان است. این شهر تلفیقی از سنت و مدرنیته امروز محسوب می شود. شهر برلین به دلیل وجود جاذبه های تاریخی و توریستی فراوانی که دارد، به یکی از اولویت های توریست ها برای توریستی تبدیل شده است.

در سفر به برلین کجا اقامت کنیم؟

یکی از مهم ترین مسائلی که هر دنیاگرد پیش از سفر خود به آن فکر می کند، انتخاب محل اسکان و هتل است؛ همان طورکه می دانید یک هتل خوب باید در مکان مناسبی از شهر قرار داشته باشد و به مکان های دنیاگردی و مراکز خرید دسترسی آسانی داشته باشد. همچنین باید امکانات رفاهی و بهداشتی مناسبی به مشتریان عرضه کند. انتخاب یک هتل عالی با این امکانات و البته هزینه مناسب شاید همیشه کار آسانی به نظر نرسد؛ به همین منظور قصد داریم شما را با سه هتل مقرون به صرفه در شهر برلین آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین هتل های برلین بپردازیم.

هتل اینتر کانتیننتال برلین (Inter-Continental Berlin)

این هتل پنج ستاره بوده و از لوکس ترین هتل های برلین آلمان محسوب می شود. موقعیت مکانی مناسب و امکانات ویژه تفریحی برای آسایش مسافران از مهم ترین خصوصیات این هتل است. این هتل نزدیکی مرکز شهر برلین واقع شده است و دسترسی شما را به مراکز خرید و جاذبه های تاریخی شهر آسان می کند. اگر علاقه مند به گشت وگذار در شهر با دوچرخه هستید، می توانید از سرویس کرایه دوچرخه هتل اینتر کانتنینتال استفاده کنید.

همچنین نزدیکی هتل به سرویس های حمل ونقل عمومی و فرودگاه باعث شده تا این هتل محبوبیت بیشتری میان مسافران پیدا کند. از امکانات فوق العاده دیگر این هتل می توان به دسترسی نامحدود اینترنت در همه نقاط هتل، رستوران بسیار زیبا همراه با غذاهای سنتی و کلاسیک و بسیار لذیذ آلمانی، اتاق های شیک همراه با نور عالی، سرویس بهداشتی و حمام، پرسنل چند زبانه هتل، استخر، سونا، سالن ماساژ، اتاق سیگار ممنوع، سرویس چک این و چک اوت، کافه، بار و... اشاره کرد. هتل اینتر کانتیننتال امکان رزو اتاق به صورت اینترنتی را برای مسافران سراسر دنیا فراهم کرده است. شما می توانید با رزرو هتل برلین از علی بابا از لیست قیمت اتاق های هتل مطلع شوید و در کمترین زمان این هتل را رزرو کنید.

هتل هالیدی این برلین الکساندر پلاتس (Holiday Inn Berlin Alexander plat)

هتل هالیدی این برلین از زیباترین و شیک ترین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر برلین است؛ که همه ساله به خاطر ارائه امکانات رفاهی عالی مسافران زیادی را از کشورهای مختلف به خود جذب می کند. این هتل به مراکز تفریحی و خرید شهر برلین و همین طور به ایستگاه های حمل ونقل عمومی بسیار نزدیک است. دسترسی به فرودگاه، موزه ها و مکان های تاریخی و بسیار دیدنی شهر برلین با مترو که فقط دو دقیقه با هتل هالیدی این برلین فاصله دارد، برای شما بسیار آسان خواهد بود.

فضای مدرن، استفاده از وسایل شیک برای مبله کردن هتل، سرو غذاهای سنتی آلمانی، دسترسی آسان به اینترنت در همه نقاط هتل، کافه شیک و سرو نوشیدنی های لذیذ، بار، استخر، اتاق نگهداری از حیوانات، سرویس کرایه دوچرخه، اتاق سیگار ممنوع، تلوزیون LCD و LED، امکانات مناسب برای افراد معلول جسمی، پرسنل حرفه ای مسلط به چند زبان مختلف از خصوصیاتی است که موجب محبوبیت این هتل برای مسافران می شود. امکان رزرو اینترنتی هتل هالیدی برای مسافران وجود دارد و شما با رزرو هتل برلین از علی بابا می توانید کمترین قیمت را برای رزرو این هتل بپردازید.

هتل مرکور برلین زنتروم (Mercure Hotel Berlin Zenrtum)

اگر به سفر در شهرهای اروپایی علاقه مند هستید و در عینِ حال می خواهید هزینه اسکان تان مقرون به صرفه باشد، پیشنهاد من به شما مرکور برلین زنتروم خواهد بود؛ این هتل بسیار لوکس، تمیز و مجهز به امکاناتی شگفت انگیز است. این هتل سه ستاره در منطقه شونبرگ (که محله ای زیبا و پر از کافه های مجذوب کننده و مراکز خرید است) واقع شده است. اگر به پیاده روی در خیابان ها هنگام شب علاقه مند باشید، این منطقه به دلیل کافه های زیادی که دارد، به یکی از زیباترین منطقه های برلین تبدیل می شود. مطمئنا سفر به برلین آلمان یکی از بهترین خاطره های شما از سفر به این شهر زیبا را رقم خواهد زد. هتل مرکور برلین زنتروم با به کارگیری از وسایل زیبا و شیک محیطی را برای شما آماده کرده که در آنجا احساس راحتی و آرامش کنید. شما می توانید در رستوران و کافه زیبای این هتل از غذا و نوشیدنی های بسیار خوش مزه و مطبوع لذت ببرید.

اگر قصد سفر سیاحتی داخلی دارید و کیش را به عنوان گزینه در نظر گرفته اید مقاله چگونه با قطار به کیش سفر کنیم را نیز بخوانید.

استخر، سالن ماساژ، امکان تبادل ارز، امکانات رفاهی برای معلولان جسمی، پارکینگ، آشپزخانه مشترک، سیستم کرایه دوچرخه، اتاق های زیبا با تهویه مناسب، اینترنت پرسرعت، دستگاه خودپرداز، اجازه ورود حیوانات خانگی به هتل و قیمت بسیار مناسب اتاق ها از جمله ویژگی های مثبتی هستند که هتل مرکور برلین زنتروم را برای مسافران تبدیل به اولین گزینه برای انتخاب هتل در شهر برلین کرده است. این هتل هم مانند سایر هتل های خوب برلین امکان رزرو اینترنتی اتاق را دارد. شما با رزرو هتل از علی بابا می توانید از امکانات بیشتر این هتل و سایر هتل های مشابه، تخفیف های هتل، تقویم قیمتی بلیط رفت وبرگشت به برلین و اطلاعات بیشتر درباره هتل های برلین مطلع شوید.

منبع: کجارو
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 1942

به "در سفر به برلین کجا اقامت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به برلین کجا اقامت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید