دو گزینه غیرمنتظره در فهرست خرید بارسلونا

به گزارش ناق، بارسلونا میخواهد در روز های به جامانده بازار زمستانی برای خرید یک مهاجم اقدام کند.

دو گزینه غیرمنتظره در فهرست خرید بارسلونا

با هزینه تورهای اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در همان روزهای ابتدایی سال جدید میلادی بود که خبر مصدومیت و به سرانجام رسیدن فصل برای لوییس سوارز، گلزن 34 ساله بارسلونا منتشر شد و حالا این تیم در ترکیبش فاقد یک مهاجم نوک تخصصی برای ادامه فصل است.

کیکه ستین، سرمربی جدید بارسلونا احتمال خرید مهاجم در فصل زمستان را رد نکرد، اما به نظر نمی رسد آبی اناری ها قصد داشته باشند مبلغ زیادی برای جذب بازیکن در این پست پرداخت نمایند و خرید یک مهاجم بزرگ به تابستان موکول خواهد شد. علیرغم مطرح شدن نام هایی چون تیمو ورنر و پیر آمریک اوبامیانگ، موندو دیپورتیوو خبر از احتمال انتقال فرناندو یورنته یا اولیویه ژیرو به نوکمپ داد.

اولیویه ژیرو که زیر نظر لمپارد در ترکیب چلسی به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده، در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است و علیرغم توافق ضمنی با اینتر، بارسلونا میخواهد زودتر از نراتزوری و به سرعت با این مهاجم 33 ساله و فرانسوی توافق نموده و با مبلغ 10 میلیون یورو او را جذب کند.

همچنان حال و روز فرناندو یورنته نیز در ناپولی چندان متفاوت نیست و با توجه به عدم موفقیت در تیم جدید، بارسلونا او را نیز به عنوان یکی از گزینه های احتمالی خرید در روزهای آینده در نظر گرفته است. با توجه به اینکه بارسا تمایل به پرداخت مبلغ هنگفتی ندارد، اولیویه ژیرو و ورنته می توانند گزینه های موقت و مناسبی تا سرانجام فصل لقب گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: nagh.ir شناسه مطلب: 684

به "دو گزینه غیرمنتظره در فهرست خرید بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو گزینه غیرمنتظره در فهرست خرید بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید